Szukaj na tym blogu

sobota, 14 lipca 2012

Wygrane candy

W piątek trzynastego, po godz. 13:30 listonosz dostarczył przesyłkę od t-reni, u której wygrałam candy.
Otrzymałam niezwykle piękną bransoletkę i mnóstwo dodatków do niej. Czuję się dopieszczona, bo Tereska mailowo dopytywała o ulubione kolory, rozmiar. Bardzo urokliwe zestawienie kolorów koralików.


Tak wygląda całość :))


słodkości...


w uszytym przez Tereskę woreczku przepiękne wstążeczki...


całość zapakowana w kosmetyczkę z takiego samego materiału co woreczek, do tego przypięta broszka z tegoż materiału, serwetki, kawałek organzy i dołączony miły liścik.


 Teresko dziękuję za tak wspaniałe dary!

Przypominam też o trwających zapisach na moje małe rozdawnictwo :)
Dziękuję za każde słowo do mnie i życzę udanego weekendu!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję Aniu, piekne prezenty;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Boskie cukierasy ;) Ale miałaś szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi miło ,że Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ..wspaniałe drobiazgi , może i mi sie poszczęści ...zapisałam sie do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu gratuluje wygranej ,no i oczywiscie tylu slicznosci,ktore otrzymalas...

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka śliczna! bardzo elegancka:) broszka takze a w ogole to gratuluję wygranej:)):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle wspaniałości, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna wygrana, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje tak bogatego candy! Bardzo miło Cię obdarowała organizatorka candy... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...