Szukaj na tym blogu

piątek, 13 lipca 2012

Mazowsze, jakie cudne!

Uwielbiam krajobrazy mazowieckiej wsi, małych miasteczek, pól, łanów zbóż, lasów ... i długo by jeszcze wymieniać.
Wczoraj zrobiliśmy sobie przejażdżkę. Na początek trafiliśmy na objazd i dzięki temu mogłam podziwiać świetnie zachowany dom w stylu "świdermajer" w Józefowie nad Świdrem.

Pola z dojrzałymi łanami zbóż...


oraz Wojtuś buszujący w zbożu :)) i jego minki.


W drodze powrotnej, na niebie malowały się niezwykle barwne obrazy, niestety zdjęcia nie oddają tych wrażeń, bo robione w czasie jazdy i kom.



Jakby mi było mało dziś był długi spacer po Starówce. Piątek, trzynastego, a niektórzy ten właśnie dzień wybrali jako datę swojego ślubu. Jeden z takich "orszaków" obsypał nas cukierkami. Synuś zaczyna chyba gustować w słodyczach :))


Prawda, że uroczy pojazd do ślubu?
Były też zakupy, ale o tym może innym razem.

Dziękuję za pochwały i Wasze odwiedziny. Życzę udanego weekendu!

6 komentarzy:

  1. świetna wycieczka :) śliczne zdjęcia:) a co do mojego pesymizmu to kobiety w ciąży tak mają :) wyśpię się i mi przejdzie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Ciebie, że masz siłę na haft, ja w tym stanie w ogóle nie miałam ochoty igły wziąć do ręki.

      Usuń
  2. Oj widzę, że wycieczka udana ;) A do ślubu jechać takim pojazdem to marzenie nie jednej dziewczyny...
    Czekam na relacje zakupową ;)
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wycieczka - zazdroszczę tych pięknych widoków i klimatów.
    Pozdrawiam i całusy przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zaczęliście weekend, ciekawe co zaplanowaliście na sobotę i niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poczatki wyprawy swietne i zycze takich do konca...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...