Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 lipca 2012

Kartka z okazji ślubu

Hafcik do kartki powstał już dawno i prezentowałam go TU. Teraz zrobiłam kartkę z połączeniem wielu technik: haft krzyżykowy, scrapbooking, elementy quillingu, zastosowałam też dziurkacz brzegowy, stickersy, wykrojnik, koraliki.


Trochę zbliżeń :)



 Kartka jest składana z trzech części, jedna część tworzy rodzaj koperty na prezent pieniężny. Obok miejsce na wpisanie życzeń.





Dziś trochę znośniej, wreszcie się ochłodziło, popadał deszcz i można normalnie oddychać.
Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Urodziwa karteczka! Częśćc hafcikowa duża i ładnie wkomponowana, ja mam zawsze z tym probemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, cudna, ze smakiem wszystko razem połączyłaś, idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje złote rączki znówwyczarowały piekna karteczkę, śliczna jest, gratuluję;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale łączysz różne techniki, karteczka jest bardzo piękna, widać, że włożyłaś w jej wykonanie dużo pracy i serca :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka! Super mix technik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka :) Napewno będzie się podobać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super karteczka :) śliczna nie ma co:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycajacy efekt laczenia roznych technik...karteczka wyszla przepiekna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza kartka ! i jaka pracochłonna ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka, ekstra połączenie technik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej, ten wpis mi gdzieś umknął! Ale kartka jest tak śliczna, że nie mogę jej pominąć w komentarzach! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...