Szukaj na tym blogu

środa, 25 lipca 2012

Malwy

Kochani!
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie życzenia zdrowia - pomogło :)) Przez tydzień byłam wyłączona ze wszystkiego, ale teraz z każdym dniem mam więcej sił.
Już od dawna miałam ochotę wyhaftować malwy. Jedne wykonałam na lnie haftem wstążeczkowym, a drugie i wstążeczkowym i za pomocą kordonka oraz błyszczącej włóczki tasiemkowej. Z takiego połączenia jestem bardzo zadowolona, po prostu podoba mi się :))





Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i witam nowych obserwatorów.

36 komentarzy:

  1. Witaj ..Aniu ale piekne wyszło....śliczne malwy ..masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu...Kochana malwy pięknie Ci wyszły, nie pomyślałabym że tasiemkami też można haftować;) zadziwiasz jak zawsze;)
    Miłego dnia...
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stagnacja Ci nie grozi, przyswajasz nowe techniki w szybkim tempie! Malwy wyszły bardzo efektownie, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie nie lubię monotonii :) Lubię nowe wyzwania, pomysły, a czasem coś wychodzi nawet fajnego. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudowne! Czyżby poduszeczka? Jestem ciekawa jak to wykorzystasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Pudło, to nie będzie poduszeczka, wkrótce będzie gotowe i wtedy pokażę :)

      Usuń
    2. Asz... zakładka? uh... poczekam ;D

      Usuń
  5. Ty zdolniacho, czego się nie tkniesz to Ci się udaje:)))) śliczne kwiatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te malwy! ja jednak daję pierwszeństwo tym wstążeczkowym, są takie bardziej przestrzenne, ale warto próbować różnych technik i materiałów! Ja nie próbowałam jeszcze haftu wstążeczkowego, a bardzo mi się podoba :) czy możesz napisać coś więcej o tych wstążeczkach, jakich konkretnie używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wykorzystałam wstążki satynowe, 100% poliester, o szer. 6 mm
      Myślę, że świetne byłyby też szyfonowe, jedwabne itp. Nie próbowałam z szerszych, ale efekt mógłby być wyjątkowy.

      Usuń
  7. Super, że już jest ok :)) Piękna te wstążeczkowe wyszywanki :)) Gratulacje :))
    No i wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych imienin :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu alez one sa sliczne,zdolniacha z Ciebie...no i wszystkiego naj,naj,naj...

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne:)A już na jutro: wszystkiego co w życiu najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne:) bardzo interesujące i mała odskocznia od xxx:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft który zawsze chciałam opanować... Ślicznie Ci wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu kochana:)
    najpierw najlepsze życzenia imieninowe: zdrowka, szczęścia i wszystkiego co najlepsze:)
    kochana - jeśli Ty zlozona wirusem takie cuda robisz no to - gratuluję:)
    malwy są cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Malwy powstały, gdy już poczułam się lepiej i zaczęłam normalnie funkcjonować :)
      Wcześniej to ni rączką, ni nóżką :) i nie byłabym w stanie nic zrobić.

      Usuń
  13. Widzę ciekawą sztukę... coś nowego próbujesz bardzo ładne ale pewnie trudne? :/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zrobiłaś malwy- wyglądają jak miniaturki prawdziwych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ten hafcik jest piękny!
    Bardzo mi się podoba ten rodzaj haftu.
    I ja składam Ci najepsze życzenia imieninowe:)
    Aby wszystko w Twoim życiu układało się jak najpomyślniej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjny!
    może jakiś mały kurs haftu wstążeczkowego?

    OdpowiedzUsuń
  17. witam i serdecznie zapraszam na wymiankę
    pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńko !!! zawsze zachwycała mnie ta technika, niestety nigdy nie spróbowałam, zdecydowanie stawiam na wstążeczkowy - bardziej wyrazisty, choć połączenie z kordonkiem i włóczka też ładnie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za tyle miłych słów i pochwały, a także za życzenia imieninowe :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...