Szukaj na tym blogu

piątek, 20 lipca 2012

TUSAL - lipiec, wzięło mnie

Mój słoiczek TUSAL-owy

Od poniedziałku wzięło mnie jakieś choróbsko, a raczej wirus :(
Cztery dni bez jedzenia, bez picia, tylko lek żeby się nie odwodnić. Torsje, zawroty głowy i ciągłe leżenie w łóżku, bo inaczej się nie dało. Dziś jest już odrobinę lepiej, ale kiedy wrócą mi siły to zupełnie nie wiem. Ścięło mnie, tak jak się ścina kwiat do wazonu.
Wybaczcie więc, że do Was nie zaglądam, ale mam nadzieję wkrótce to nadrobić.

18 komentarzy:

  1. Wracaj szybciutko do zdrowia! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu zdrówka Kochana...!!!
    Ściskam mocno;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia..ja tez ledwo żyje mnie tez coś dopadło , zawroty głowy , raz zimno , raz gorąco i wymioty....dziś juz mi lepiej :)
    Zdrowiej szybciutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dobrego nastroju i zdrówka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdróweczka życzę:)
    dbaj o siebie!!!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Biedna :( Mam nadzieje że szybko wrócisz do zdrowia i do naszego blogowego świata... Trzymaj sie mocno i wypoczywaj dużo. Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu zdrówka zatem życzę!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, życzę duuuużo zdrówka!!!! Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że choróbsko już odpuściło i że czujesz się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam i mam nadzieję, że już zdrowiejesz, czego Ci z całego serca życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to zdrówka życzę i współczuję choróbska!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. moja ty bidulko... Może od Penini się zaraziłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. co to jest ten tusal? często to widzę, a nie wiem o co chodzi z tymi słoiczkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie informacje znajdziesz tu:
      http://cyberjulka.blogspot.com/2011/11/tusal-2012-zapisy.html
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...