Szukaj na tym blogu

wtorek, 31 lipca 2012

Frywolnie

Z igłą do frywolitki dogadujemy się całkiem nieźle :))
Robię na razie małe formy i rozpracowuję wg mnie ciekawe schematy. Obiecałam spróbować rozszyfrować wzór frywolitkowego naszyjnika z ostatniej Weny. Udało się!!! Początkowo wydawał się trudny, a po kilku powtórzeniach robiłam już z pamięci. Jestem z siebie dumna :))



Nici, które ostatnio kupiłam są świetne: dobry skręt nitki, połysk, grubość i oczywiście kolor taki szaro-srebrzysty. Polecam.


Poniżej porównanie z gazetką. Który ładniejszy? 


Nie wiem kiedy dokończę, na razie muszę tę robótkę odłożyć, bo są pilniejsze sprawy. Wzór szalenie mi się podoba więc na pewno wkrótce będzie finał.
Dziś ostatnia chwila na zapisanie się na candy. Jutro kogoś wybiorę i podam wyniki.
Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. Aniu Twoje frywolitki wychodza bardzo pieknie,az chcialoby sie tez sprobowac...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie masz ,,dryg' do frywolitek!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoje frywolitki aż trudno uwierzyć, że niedawno zaczęłaś je robić. Są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Całkiem niedawno, ale polubiłam i wychodzą.

      Usuń
  4. Pieknie to wygląda...gratuluję i podziwiam, wzór rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ej :) kochana :) nieźle sobie igrasz z tą igiełką a tak naprawdę to wychodzi Ci coraz piękniej :) zdolna dziewczynka się z Ciebie zrobiła :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co za pytanie który?
    oczywiście ze Twój naszyjnik wychodzi lepiej:)
    uczennica przerasta nauczycieli:)

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale elegancki naszyjnik, niesamowity i mój ulubiony kolor, piękny, kończ szybciutko żebym mogła oczy nacieszyć:))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękny!!!podziwiam Twój talent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rozkręciłaś się na dobre! ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robiłam nigdy frywolitek, ale taki naszyjnik chciałabym mieć. Piękny będzie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że Twój! bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym wzorem , muszę spróbować , bo ostatnio tylko frywole ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę wciągnęła Cię strasznie ta biżuteria...Śliczne tworzysz rzeczy...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...