Szukaj na tym blogu

środa, 11 lipca 2012

Duże zakupy

Rozejrzałam się po moich przydasiowych zapasach i stwierdziłam braki. Planowałam kupić o wiele mniej, ale tyle rzeczy kusiło "weź mnie", "kup mnie" i uleglam. Wszystko wcześniej czy później wykorzystam, a wystarczy mi chyba na sto lat :)
Zakupiłam mnóstwo koralików Toho, Swarovski i in., charmsy, zapięcia, itp. itd.

 Fajnie pakują w jednym ze sklepów :)





No i miły dodatek w postaci gratisu :)




Niedługo nie pomieszczę się z tym wszystkim. Muszę się chyba przeprowadzić do większego lokum, albo ograniczyć swoje zainteresowania :)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających , a szczególnie komentujących. Wasze słowa dodają skrzydeł.

23 komentarze:

  1. ale kolorowe zakupy! bardzo mi się podobają te elementy biżuteryjne... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, ale chciałam też inne, niestety nie było ich w magazynie.

      Usuń
  2. Witaj..to teraz twórz cudeńka i nam tu je prezentuj pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Aniu zaszalałaś to teraz działaj;)))
    Miłego dzionka;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się że jestem rozważna podczas robienia zakupów, ale nie wtedy, gdy chodzi o takie rzeczy :))

      Usuń
  4. Też planuję u nich zakupy, ale że nie mam teraz czasu to z zamówieniem trochę poczekam :) i z przyjemnością popatrzę co ty wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysły są, oby jeszcze czasu wystarczyło na te przyjemności.

      Usuń
  5. cuda same, też już się zabieram za złożenie zamówieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najwięcej czasu zajmuje zebranie się, te zakupy planowałam już dawno :))

      Usuń
  6. Co do ograniczenia pasji i większego lokum! Mam to samo xD Nie mam już w jakich szafkach i pudłach upychać tego całego kiermaszu ;) A zakupy cudne, na pewno je wykorzystać porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę obstawać przy opcji większego lokum :) tylko kiedy to nastąpi???

      Usuń
  7. oooooo jakie zakupy chyba fortune wydałas:)ja ostatnio tez robiłam zakupy i tez kusiło:) zdradz gdzie robisz zakupy kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie pytaj ile wydałam, cicho sza, bo mąż się dowie! (a tak w sekrecie, to sporo :))
      Adresy sklepów są u mnie na pasku bocznym po lewej.

      Usuń
  8. To teraz czekamy na pierwszą pracę z tych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dostać jakiś impuls, aby się zabrać za to.

      Usuń
  9. Ale zaszalałaś, będą super ciekawe prace!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj szalała szalała!
    oj kasy ciut wydała!

    ale poważnie-zakupy super!!!!zwłaszcza te podstawy do wisiorów - ciekawa jestem efektu:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko prawda! Zaszalałam i wydałam, teraz będę omijać sklepy przynajmniej przez jakiś czas :))
      Co do wisiorków, to mam już pewne plany.

      Usuń
  11. ale zaszalałaś :) super zakupki ciekawe co z nich powstanie poczekamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce się za to zabiorę :)

      Usuń
  12. Zakupy wielkie tylko pozazdrościć! :) Będę czekać aż coś stworzysz z tego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...