Szukaj na tym blogu

środa, 27 czerwca 2012

Rocznicowe candy

21 czerwca ubiegłego roku rozpoczęłam swoją blogową przygodę. Nie wiadomo kiedy minął ten rok. W tym czasie napisałam 202 posty. Poznałam wiele wspaniałych, twórczych osób, od których czerpię inspiracje, doznaję wielu wzruszeń czytając ciepłe, mądre i życzliwe słowa. Wspominam swoje emocje, jakie towarzyszyły pierwszym komentarzom.
Pragnę podziękować za Waszą obecność i dlatego przygotowałam moje pierwsze candy. (banerek do pobrania)


Jest to poszewka na poduszkę, którą zrobiłam na szydełku z kolorowych elementów. Całość podszyta polarem więc milutka w dotyku. Do tego będą jeszcze jakieś  drobiazgi.
Drugi prezent - niespodzianka trafi do jednego spośród obserwatorów, którego sprawiedliwie "wybiorę"  ;))

 Zasady udziału w zabawie:
1. Zostaw komentarz pod tym postem, wyrażając chęć udziału w zabawie. 
2. Zamieść podlinkowany baner w pasku bocznym swojego bloga
3. Będzie mi miło jeśli zostaniesz moim obserwatorem - ale oczywiście nie jest to wymagane :)
4. Zapisy od dziś do 31 lipca- losowanie 1 sierpnia 
5. Udział w candy mogą wziąć wszyscy, którzy posiadają bloga



45 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ ROCZKU! Życzę wielu wspaniałych pomysłów robótkowych na następne lata blogowania! Oczywiście ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się z wielką przyjemnością i już widzę tę cudną podusię u siebie:)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu z ogromną przyjemnością zapiszę sie w kolejce po cukieraski;)) moje gratulacje ze stażu, mam nadzieję że dotrwam do podobnego;))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, pierwsze urodziny są tak ekscytujące :) gratuluję! oczywiście w zabawie chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze zyczenia z okazji roczku...zycze Ci nastepnych tak owocnych lat,wielu nowych inspiracji tworczych...a na Twoje cukieraski zawsze bede lassa,dlatego tez staje w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję okrągłej rocznicy
    oby takich jak najwięcej !!! :D
    Sama na drutach nie umiem i w życiu
    takiej cudnej podusi się nie oprę więc
    staję do kolejeczki :)))
    pozDrawiaM :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)))
    Oczywiście zapisuję się :)))Poducha przecudna a ja z szydełkiem jestem na bakier. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje ;))
    kolejnych udanych lat blogowania ;)
    poducha fantastyczna
    przyłączam się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj juz jestem w witrynie oberwatorzy....nie wiem jak zamieścić podlinkowany baner w pasku bocznym swojego bloga..pierwszy raz sie w to bawię....prosze o pomoc.
    Dziękuję za komentarz ..jak bedziesz u mnie dodaj sie do oberwatorzy dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie moje gratulacje i oczywiście ustawiam się w kolejce po te słodkości :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej poszewki nie można ominąć. Marzenie... Pozdrawiam i zapraszam
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna poszewka. ustawiam się i szczęścia spróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i misterny cukierasek ;) Liczę na szczęście. Miałam poczekać z zapisaniem się aż wrócę ale nr 13 mnie zachęca tak, że nie mogę wytrzymać. Może dla mnie okaże się szczęśliwy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za zaproszenie - zapisuję się z przyjemnością, śliczna poszewka, moja babcia robiła takie, łza mi się w oku zakręciła, bo żadna się nie zachowała. Zapraszam częściej do mnie! I do obserwatorów - ja już się zapisuję.:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się : banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku a dlaczego mnie jeszcze tu nie ma to ja sama nie wiem :) więc staje grzecznie w kolejeczkę i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piszę się z uśmiechem :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam, ale przegapiłam radosna nowinę, gratuluje pierwszej rocznicy!! jak ten czas leci, prawda?:))) chętnie ustawię się w kolejce jeśli pozwolisz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna podusia, aż żal nie byłoby spróbować jej wygrać.
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście biorę udział bo jakżeby nie kiedy taka nagroda! :D
    selfisi.blogspot.com
    obserwuję jako selfisi.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna podusia , zapisuję sie w kolejce :)pozdrawiam serdecznie ))Martapycha

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy!
    A podusia cudna, to i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się ...buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak bardzo podobają mi się takie szydełkowe poduchy, śliczna. Dołączam do udziału w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy! :)
    Cudna podusia! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ta poszewka! Z chęcią bym ją przygarnęła ;D - pasowałaby do mojego nowego wystroju pokoju ;)! Gratuluję tak udanej rocznicy, życzę kolejnych lat, równie dobrych! :) Oczywiście ustawiam się w kolejce i zapisuję jako nowy podglądacz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna poducha...takiej nie to ja nie potrafię...więc staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję oraz biorę udział .

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję roczku :)
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)) www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. trafiłam do Ciebie dzięki linkowi
    kiedyś miałam podobną ale zostala spruta, teraz mi żal....
    info w formie pisemnej na bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się:):):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również się zapisuję i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie by się prezentowała u mnie:)
    zgłaszam się
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/
    i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuje się :) I do obserwowanych też dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chetnie wezme udział :) Dolaczam jako obserwator i dodaje do blogow ktore podziwiam, bo pelno tu cudności! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Poduszka jest super, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje rocznicy :-)
    podusia śliczna spróbuję więc szczęścia i się ustawię :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniale candy, ustawiam sie i ja i zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolory idealne do mojej powstającej sypialni. Cieszę się, że jeszcze zdążyłam. Zgłaszam się oczywiście :)
    Banerek obecny: http://chatazodzysku.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...