Szukaj na tym blogu

piątek, 26 sierpnia 2011

TUSAL

Postanowiłam zapisać się do zabawy zaproponowanej przez Cyber Julkę . Słoiczek mam już prawie gotowy. Ozdobiłam go za pomocą techniki decoupage, ale tak trochę nietypowo, bo bez używania farby, tylko same serwetki. Dzięki temu uzyskałam efekt przezroczystości. Będę do niego wrzucać odpadki hafciarskie, a w datach przypadającego nowiu księżyca pokazywać na zdjęciu zawartość słoika.


 Daty nowiu od sierpnia do grudnia 2011 r.:
- 29 sierpnia,
- 27 września,
- 26 października,
- 25 listopada,
- 24 grudnia.
Zastanawiam się co przygotować, mam już kilka pomysłów na hafciarski upominek.

Wojtuś kończy dziś 11 miesięcy (jak ten czas leci!). Kawał chłopa z niego :))  Robi coraz większe postępy jeśli chodzi o samodzielne przemieszczanie się, wstawanie, "gadanie", a wogóle to jest bardzo kontaktowy i pogodny. Prawie wcale nie płacze, tylko teraz ostatnio wyrzynają się ząbki - dolne dwójki (jedna już jest, a druga pewnie lada moment)

3 komentarze:

  1. Witaj wśród TUSALujących! Ślicznie i bardzo oryginalnie ozdobiłaś słoiczek! Wszystkiego najlepszego dla synusia! Ach te niebieskie oczęta!:) Pozdrawiam Was serdecznie razem z moim niespełna 4-miesięcznym synkiem Alankiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego słoikowania i serdeczne pozdrowionka dla Ciebie i synka. Faktycznie - rośnie Ci niebieskooki, przyszły łamacz damskich serc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda słoiczek- miłej zabawy! Wszystkiego dobrego dla synka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...