Szukaj na tym blogu

piątek, 16 marca 2012

Z morskimi motywami

Gotowe hafciki tylko czekały, aby znaleźć swoje stałe miejsce. Bardzo rozbawiły mnie Wasze próby odgadywania, do czego mogą posłużyć. Pomysły świetne i warte rozważenia, ale musiałyby powstać nowe hafciki, aby je zrealizować. Z przykrością stwierdzam, że nikomu nie udało się odgadnąć :)
Latarnia morska wskoczyła na zakładkę :) Druga strona zakładki jest z materiału w paski, myślę, że dobrze pasuje do kolorystyki latarni.



Drugi hafcik z delfinkiem i żaglówkami wylądował na kosmetyczce.



A skoro już wyciągnęłam maszynę do szycia, to do kompletu uszyłam serduszko z takiego samego materiału. Wnętrze serca wypełniłam gąbką i lawendą :) Pachnie niesamowicie.



Dziękuję za Wasze cudne komentarze. Poczułam się o wiele lepiej, gdyż wiele z Was tak, jak ja nie używa tamborka. Tamborek oczywiście posiadam, i to taki co to w trawie widać, ale nie współpracujemy dobrze ze sobą :)
 Otrzymałam też kolejne już wyróżnienie tym razem od Baloski. Bardzo Ci kochana dziękuję :))


Poprzednio przyznałam to wyróżnienie, więc teraz zapraszam chętnych - częstujcie się!

15 komentarzy:

  1. Rewelacja...takiego wykorzystania tych cudownych hafcików się nie spodziewałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super wykorzystane małe hafciki, chociaż latarnia nie taka mała, wszystkie rzeczy piękne, nic tylko nad morze jechać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha te rzeczy właśnie "pojechały" nad morze :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne pomysły na wykorzystanie tych hafcików :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to zrobiłaś :) Bardzo mi się podobają wszystkie morskie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny i bardzo ciekawy sposob wykorzystania hafcikow,zwlaszcza przyozdobienie kosmetyczki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykorzystałaś hafty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after contactset your friends!
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś tak myślałam o zakładce ;) Na ale napisać nie napisałam ;)
    Śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł - nie udało mi się odgadnąć. Bardzo ładnie i tak letnio się zrobiło z tymi morskimi hafcikami. Pozdrawiam i całuski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw... naprawde bardzo pomyslowe... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace. Cały komplecik prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo urokliwie zagospodarowałaś hafciki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie jest Wójcik Outlet (ten z ubrankami dla dzieci) i tam jest pełno materiałów i dodatków krawieckich, jak widać w okazyjnych cenach, są np w kwiatki po 5zł za metr, pieski , serduszka itd ceny różne. No takie morskie klimaty to tylko nad morze:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te drobiazgi i w moim ulubionym morskim klimacie :)pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...