Szukaj na tym blogu

sobota, 4 stycznia 2014

Nowy rok - nowe umiejętności

Nauczyłam się wyplatać sznur koralikowo-szydełkowy, a moje początki były w ubiegłym roku, takie próbki z których zrobiłam kolczyki. Jestem bardzo zadowolona z mojej pierwszej bransolety koralikowej :))



Trudno zrobić dobre zdjęcia przy mglistej i deszczowej pogodzie, ale w rzeczywistości koraliki bardzo ładnie się błyszczą. Bransoletę zrobiłam ze zwykłych koralików więc są niestety nierówności. Wybrałam 3 kolory: metaliczny brąz, miodowy transparentny i złoty (2+2+2).


Dodałam ozdobne zapięcie z koliberkiem :))



Żeby tylko nawlekanie koralików było mniej żmudne, a może macie jakieś sposoby na ułatwienie sobie tej czynności? Reszta to już sama przyjemność!

35 komentarzy:

  1. Wspaniała bransoletka i nowa umiejętność do kolekcji. Nowy rok zapowiada się twórczo )).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna !!! Aniu chyba żadna dziedzina hand made nie ma przed Tobą tajemnic. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Lubię poznawać nowe rzeczy, a jeśli coś mnie wciągnie to będę do tego wracać :))

      Usuń
  3. Wpędzasz w kompleksy.;) A ja tylko wyszywam i wyszywam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja????
      Coś czuję, że koraliki mną zawładną :))

      Usuń
  4. Cudowna bransoletka Aniu. Twoje kolczyki stale w użyciu :) Ja też nieraz nagimnastykuję się ze zdjęciami. Aby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję! I bardzo się cieszę, że nosisz kolczyki, które dla Ciebie zrobiłam :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo śliczna bransoletka. Faktycznie nawlekanie koralików to żmudne zajęcie.Ja też mam problem ze zdjęciami biżuterii ciężko na nich uchwycić rzeczywiste piękno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jestem zachwycona tą bransoletką! Ślicznie wygląda. Swego czasu zapragnęłam nauczyć się robić tego typu cudeniek, ale na planach się skończyło. Teraz trochę mnie zmotywowałaś, więc muszę się rozejrzeć za jakimś internetowym sklepem z koralikami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też to chodziło od dawna :))
      Gdy się zacznie, to w końcu się kiedyś uda. Trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń
  7. Czuję, że teraz się zacznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu nie umiem nic więcej napisać jak tylko że jest piękna buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ależ Ty zdolniacha jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zdolna dziewczyna :) Bransoletka prezentuje się pięknie :)

      Usuń
  10. Gratuluję zdobycia nowej umiejętności :) Ciekawe czy teraz będziesz więcej koralikować, czy krzyżykować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Czas pokaże! Jak to u mnie bywa robię różne rzeczy w zależności od potrzeb :))

      Usuń
  11. Śliczna bransoletka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, przepiękna ta bransoletka! Też kiedyś chciałam nauczyć się tej techniki ale na chęciach zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna. kolorek super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka wyszła cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyszła :) Ja niestety z tych "nieszydełkowych", wiec podziwiam u innych :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała , a podziwiam Cię jeszcze bardziej , bo sama ni potrafię pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace. ja tak nie potrafię i jestem monotematyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu i ja bym była zadowolona...ślicznie ci wyszło, a koliberek to taka wisienka na torcie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Super bransoletka... Ja na razie koraliki tylko podziwiam ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję nowej umiejętności:) Wyszła genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę piekna! Zazdroszczę Ci umiejętności , w tym roku próbowałam sie tego nauczyć ale braklo mi cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdolna z Ciebie osóbka, piękna bransoleta

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcale nie dziwię się, że jesteś zadowolona. Bransoletka jest boska:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna !
    kolorystyczna 'bajera' ;-)

    OdpowiedzUsuń

  25. Ha sido un placer visitar tu bloc, te invito a visitar el mío, i el nuevo post sobre la limpieza ecológica y una manualidad que te encantarà.
    Espero que nos volvamos a ver y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...