Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Wymianka naparstkowa cz.2

Dziś otrzymałam wymiankowy naparstek od Madziorka. Ja swoją część wysłałam już dawno, a wpis jest TU. To była bardzo miła niespodzianka :))


Śliczny naparstek z Hiszpanii! Moja skromna kolekcja zaczyna się rozrastać :))


Dołączona była jeszcze broszka - sowa z filcu, bardzo mi się podoba. A do tego guziczki i stempelki do kolorowania.









Madziu bardzo Ci dziękuję!!!
Wasze ciepłe słowa potrafią ogrzać w te mroźne dni :)) Dziękuję za to, że jesteście!

19 komentarzy:

  1. Aniu śliczne prezenciki teraz masz guziczków i stempelków tylko zdrówko aby ci dopisywało i działąj ale naparstek to jest odlotowy gdzie takie cudo kupić ? buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wszystko wykorzystam w swoim czasie :)) Zdrówko zawsze się przyda.

      Usuń
  2. Taki naparstek to marzenie - piękny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka. Małe rzeczy a tak bardzo cieszą :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenciki dostałaś☺
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wymianki. Ani sie Aniu obejrzysz a Twoja kolekcja będzie ogromna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Teraz już wiem, co będę przywozić z wyjazdów :))

      Usuń
  6. gratuluję udanej wymianki i powiększenia kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna niespodzianka, a naparstek prawdziwie hiszpański.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama zbieram naparstki , ale moja kolekcja nie jest jeszcze tak liczna , piekny jest ten co dostałaś , zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój dziesiąty naparstek, więc to zupełny początek kolekcji.
      Rzeczywiście jest piękny!

      Usuń
  9. Ale super prezenciki! Co do naparstka - od razu widać, że z Hiszpanii. Ole! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wymianka,taki naparstek to rarytas.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten naparstek...kolekcja rośnie. Fajnie mieć takie hobby kolekcjonerskie....

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się że dotarło i było niespodzianką ;-)
    miłego kolekcjonowania !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...