Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 stycznia 2014

TUSAL 2014 - styczeń i jeszcze życzenia

Zapisałam się na kolejną edycję zabawy w zbieranie "odpadów poprodukcyjnych", chyba już na dobre przyzwyczaiłam się do porządkowania niteczek w czasie pracy :)) Tym razem zabawę poprowadzi Luna


Słoiczek styczniowy jeszcze zupełnie pusty i bez "ubranka", a co najgorsze nie mam pomysłu na ozdobienie.
Dziękuję za wszystkie życzenia i te na kartkach i te mailowe i te złożone na blogu!

 Kartka od Xymci-dm - dziękuję Ci kochana za miłe słowa!
A ta od Basi S. - na odwrocie przepiękny wiersz "Wigilia w lesie" L. Staffa.
Czekam jeszcze na pewną piękną kartkę, która gdzieś utknęła w Polsce, a może w świecie (niecierpliwie czekam, tak jak i nadawca tej kartki).
Laptop po reaktywacji odzyskał wigor :))
A teraz muszę nadrobić zaległości i poodwiedzać wasze blogi.

12 komentarzy:

  1. Chyba coś w tym jest, że Tusal wciąga;) Jestem pewna, że pomysł na ozdobienie słoiczka pojawi się nieoczekiwanie i będzie strzałem w dziesiątkę! Tego jak i wszystkiego, co najlepsze życzę Ci w nowy, roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wciąga :))
      Coś tam mi się kołacze po głowie, ale nie mogę się zdecydować.

      Usuń
  2. Aniu, dużo uśmiechu w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu super że również się bawisz ja już mam dość zdobienia pomysłów wiele a nic mi nie wychodzi ale nie martw się jeszcze mamy czas no ja nie wiem ja już lunie pisałm kiedyś że ja pół kontenera śmieci produkuje dziennie aż mam problem bo w tym małym nic nie pomieszczę - zdrowia kochana i wszystkiego naj naj naj w tym Nowym Roku buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że dołączyłaś do zabawy :)) Do słoiczka nie wrzucam wszystkiego, bo rzeczywiście trzeba by wiadro i to niemałe!

      Usuń
  4. Miałam to samo! I nagle bingo! Mój słoik już gotowy , czego i tobie życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w słoiki już troszkę się nazbierało :) Ale też jeszcze nie wiem jak go ozdobić :) Powoli pomysł się klaruje, ale to jeszcze nie jest to co by mnie zadowoliło... Tym razem wzięłam sobie większy słoik nauczona doświadczeniem zeszłorocznym :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa co też wymyślisz na słoiczek ? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty!
    A słoiczek, ozdobisz na pewno pomysł przyjdzie sam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością niedługo wpadniesz na jakiś pomysł, jak przyozdobić słoiczek. Prezenty piękne dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na słoiczek na pewno przyjdzie sam:)). Aniu życzę Ci w nowym roku mniej zmartwień, dużo zdrówka i wspaniałych pomysłów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...