Szukaj na tym blogu

sobota, 25 stycznia 2014

Ramka

Wreszcie udało mi się znaleźć odpowiednią ramkę do mojego kalendarza, który z taką przyjemnością wyszywałam w minionym roku. Początkowo planowałam sama takową zrobić, ale nawał różnych obowiązków nie pozwalał na to. Miała być biała z delikatnymi przetarciami :)) Ta, taka nie jest, ale to żaden problem, zawsze mogę sobie ją przemalować. Najważniejszy był kształt i materiał - drewno!




Pasuje idealnie! Teraz na każdy miesiąc będę wymieniać wyszywany obrazek :))
Mróz mocno trzyma, w nocy było u mnie -17 stopni C.
Nie dajcie się zimie! Pozdrawiam cieplutko!

26 komentarzy:

  1. Faktycznie pasuje idealnie. Drewniane ramki są najfajniejsze.
    U nas niedawno burza była i temperatura jest na plusie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja się muszę zabrać za swój! Może już dziś, bo aż wstyd! :D Zmotywowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że pasuje i pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szukałam jej celowo, sama jakoś wpadła mi w ręce przy okazji robienia zakupów :))
      Od razu wiedziałam do czego będzie.

      Usuń
  4. rzeczywiście piękna rameczka i hafcik ślicznie się w niej prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten odcień zieleni pasuje do stonowanych kolorów poszczególnych miesięcy :))

      Usuń
  5. Fajny pomysł! Przynajmniej kalendarz dużo miejsca nie zajmie.:) Śliczna ramka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Od razu haftowałam każdy miesiąc oddzielnie, aby je zawieszać pojedynczo.

      Usuń
  6. Nieźle sobie to wymyśliłaś:), ramka pasuje idealnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten kalendarzowy zestaw haftów i ramka doskonale pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. -17C w nocy? Hihihihi, przeciez to pikus:P W takie temperatury to ja normalnie chodze na wydzial.
    Fajnie, ze znalazlas ramke do kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie się skomponował obrazek z ramką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu kochana jaki sympatyczny bałwanek ale ramkę to dobrałaś extra wiesz zamierzam też sobie taki kalendarz zrobić ale kiedy ja to wykonam za leniwa się zrobiłam buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie hafcików. Moje "miesiące" jeszcze są niespożytkowane ... wiem co mam zrobić, ale jakoś z realizacją mi schodzi. U mnie taka temperatura była ze środy na czwartek ... brrrrr
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dziś za to pada i pada od samego rana i wieje coraz silniejszy wiatr.

      Usuń
  12. Pomysł świetny będzie super jak będą wszystkie miesiące [ na jednej ścianie , ale ramki to może urozmaicić stosownie do miesiąca] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, ramkę mam tylko jedną więc będę jedynie wymieniać hafciki :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Fajny pomysł z tym kalendarzem ;-) Piękny haft i rameczka pasuje super. Pozdrawiam równie ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bałwanek w tej ramce prezentuje się wspaniale, ciekawe jak inne miesiące będą wyglądały w rameczce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł :)) z tą rameczką

    OdpowiedzUsuń
  16. Już myślałam że każdy miesiąc oprawiłaś i ciekawiło mnie ile to miejsca na ścianie zajmuję , fajny pomysł wymieniać co miesiąc ,,,Śliczne ,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria tych obrazków jest niezwykle urocza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...