Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 września 2011

Gazetka

Jakiś czas temu kupiłam gazetkę Pani domu Haft krzyżykowy. Nie było okazji jej pokazać, a warto ją mieć, bo dużo wzorów z motywami kwiatowymi. Można je wykorzystać do zrobienia obrusa, bieżnika, a mniejsze motywy do kartki okolicznościowej, zakładki itp.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ena0210 - Anetko, ja swojego bieżnika niczym nie podszywałam, wg mnie wystarczy bardzo dokładnie powciągać końcówki nitek i zabezpieczyć brzegi. Ja przeszyłam brzegi zygzakiem na maszynie do szycia, ale spokojnie można to zrobić ręcznie.

malgorzata-p17 - Gosiu, mam w planach ozdobienie butelki na nalewkę z głogu, oczywiście w decoupage. Trzeba czekać na nią trzy miesiące, więc na pewno coś uda mi się stworzyć. Mam już w głowie kilka pomysłów, ale ostateczna wersja i tak powstanie w trakcie pracy :))

Pozdrawiam Was twórczo i cieplutko!

3 komentarze:

  1. Fajna gazetka, nigdy się z nią nie spotkałam, a widzę małe wzorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś wykrzyżykuję jakąś serwetkę. Też żałuję, że nie wiedziałam o tej gazetce. Bardzo mało mam takich małych wzorów kwiatowych.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po raz pierwszy widzę taką gazetkę:)
    na nalewkę już mam chęć a tu 3 miesiące czekania?:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...