Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 września 2011

Zakładka

Kolejny kawałek kanwy, tym razem trochę większy, znalazł zastosowanie jako zakładka. Wzór wymyśliłam sama.
Problem pojawił się gdy chciałam wyszytą zakładkę nakleić na karton. Niestety nie znalazłam sztywnej kartki o odpowiedniej kolorystyce :( Raz jeszcze sprawdziło się powiedzenie, że potrzeba jest matką wynalazków. Przycięty odpowiednio kartonik ozdobiłam techniką decoupage :)) Całość zabezpieczyłam matowym lakierem i dopiero na tak przygotowany kartonik nakleiłam haft.


 

Druga strona zakładki.





Książka godna polecenia, takie kompendium wiedzy o hafcie, jego odmianach. Niestety wydana dawno, w 1983 roku, no i jakość zdjęć odbiega od tych, kóre możemy oglądać obecnie w nowych wydaniach poradników hafciarskich.

5 komentarzy:

  1. No, to Ci powiem, że pięknie wymyśliłaś tę zakładkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowicie pomysłowa :) Fantastyczna zakładka.A mogłabyś mi doradzić jakiś lakier do papieru w sprayu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie stosowałam lakierów w sprayu, ale myślę, że każdy lakier do drewna będzie odpowiedni i do papieru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na zakładkę! A książeczka musi być wyborna:) Lubie takie stare pozycje i ostatnio upolowałam dwie hafciarskie książki na Allegro sprzed wieeelu lat:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę dodać komentarza pod Twoim ostatnim postem, więc napiszę tu, że będę tę zabawę podglądać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...