Szukaj na tym blogu

niedziela, 31 stycznia 2021

Zabawy styczniowe

 Na ostatnią chwilę udało mi się wykonać pracę na dwie zabawy. Jedną jest Choinka 2021 u Kasi, a drugą zabawa u Uli - Przepis na.... co mi w duszy gra.

Moja praca powstawała na szybko i nie jestem do końca z niej zadowolona. Może w następnym miesiącu znajdę więcej czasu i bardziej dopracuję swoje dzieło.


Kartka jest kwadratowa, ozdobna kartka na bazę to same kwiaty - poinsecje, jest też niewielki kwiat na kokardce ze wstążki, napis wykonany stemplem, wieniec z jemioły pomalowałam promarkerami, a w środku haftowana śnieżynka.

Banerki zabaw:






10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka Ci wyszła:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się kartka podoba. A szczególnie ta śnieżynka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka. Ta śnieżynka dobrze współgra z rameczką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, karteczka wyszła Ci niezwykle ładnie:)
    Muszę przyznać, że miałaś bardzo oryginalny i ciekawy pomysł na nią.
    Hafcik jest pięknie wyeksponoway:)
    Ogromnie się cieszę, że nadal się bawisz z nami w choince.
    Uściski ślę:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka w kolorach świątecznych ma swój niepowtarzalny urok:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się ta karteczka podoba:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczkę Aniu, hafcik gwiazdy bardzo uroczy i pięknie pokazany ba białym tle w tym wianuszku😊
    Fajnie, że bawimy się znowu w Choince!
    Pozdrawiam ciepło 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta śnieżynka. Fajnie wszystko współgra :) W pierwszym momencie myślałam że to jet kula śnieżna:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka z motywem gwiazdy!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna :) Podziwiam cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...