Szukaj na tym blogu

środa, 6 stycznia 2021

Kolorowe zakupy

 Jeszcze z końcem roku zdążyłam zamówić zestaw promarkerów i to w bardzo atrakcyjnej cenie, gdyż trafiłam na prawie 50 % obniżkę ceny. Byłam już w posiadaniu kilkunastu z firmy Winsor&Newton, a te jak wiadomo są bardzo drogie  więc o większej ilości nawet nie marzyłam. Szperając w przestworzach Internetu trafiłam na bardzo ciekawe porównania promarkerów z różnych firm i już wiedziałam, że kupię sobie TuchFive, ponieważ jakością nie ustępują tym wiodącym, a cenowo to jest inna bajka.


Zrobiłam sobie próbnik kolorów i jestem zachwycona. Kolory bardzo piękne, intensywnie wybarwione, świetnie się nimi rysuje i na moje potrzeby to wystarczy.


W sumie kupiłam 108 kolorów, a do tego dostałam jeszcze sporo gratisów w postaci cienkopisów czarnych, brązowych i żelowego białego oraz blendera. 

Dziś święto Trzech Króli. Przeglądając różne strony internetowe natknęłam się na informację o tym, że jest specjalne ciasto na to święto. Przy okazji wczorajszego robienia zakupów zobaczyłam właśnie to ciasto! Musiałam je spróbować, a mąż też się nim mocno zainteresował. W cieście ukryta była porcelanowa figurka św. Mikołaja. Dopiero przy drugim podejściu udało się na nią trafić, tym szczęściarzem okazał się Wojtek :)


Ciasto francuskie z nadzieniem jabłkowym lub migdałowym pachniało obłędnie i  było bardzo smaczne.

Na koniec jeszcze pochwalę się wyróżnieniem, gdyż wykonałam wszystkie prace w zabawie całorocznej Choinka 2020


Dziękuję, że towarzyszyliście mi i pozostawiacie komentarze, witam także nowe obserwatorki. 


12 komentarzy:

  1. Aniu, gratuluje wyróżnienia. A te mazaki zazdroszczę, podziwiam. Pozdrawiam,Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Długo nosiłam się z zamiarem kupna i w końcu udało się :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia. Piękny zestaw markerów, mnóstwo kolorów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki :) super to ciasto, tylko trzeba uważać na Mikołaja żeby go nie zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo zadowolona z zakupu! Przy krojeniu bardzo uważałam :) Niezła zabawa była, bo długo nikt nie mógł go znaleźć, dopiero pod koniec, gdy kroiłam ostatnie porcje się udało :)

      Usuń
  4. W Hiszpanii jest tradycja z takim ciastem:)
    Super zakupy. Piękne kolory zamówiłaś.
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hiszpanii i chyba jeszcze w Belgii jest taka tradycja, ale nie widzę przeszkód żeby przyjęła się ta tradycja u mnie :) Ciasto pyszne więc każdy zadowolony.

      Usuń
  5. O raju ale masz tych markerów Aniu, ciekawi mnie czy maja pędzelkową końcówkę? Koniecznie pokaż co zmalowałaś nimi. Ja mam z tigera i z actiona, te z actiona maja pędzelkowe końcówki są świetne, o wiele lepiej sie nimi koloruje, ale ze mnie zaden znawca, ja początkująca w tym temacie :) Pozdrowionka w i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, te mają z jednej strony szeroką, ściętą końcówkę, a z drugiej strony cienką. Natomiast te z firmy Winsor&Newton to brush markery, są z pędzelkiem z jednej, a z cienką końcówką z drugiej strony.
      Ja też dopiero się uczę, robię małe próbki :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...