Szukaj na tym blogu

piątek, 1 stycznia 2021

Powitanie na słodko

 Rozpoczął się nowy 2021 rok miejmy nadzieję, że będzie rozdawał same dobre karty. Na powitanie Nowego Roku i na sylwestra przygotowałam ciasto, które sobie wymyśliłam. Chciałam żeby szybko dało się zrobić i aby było pyszne. Udało mi się w 100 procentach na dodatek wygląda też ciekawie. 


Do ciasta wykorzystałam herbatniki czekoladowe więc nie wymagało pieczenia. Pierwszą warstwę od dołu stanowić krem napoleonkowy, którym przełożyłam rurki zebra z kremem śmietankowym. Na to warstwa herbatników, a następnie prażone jabłka z galaretką cytrynową i znowu warstwa herbatników. Na wierzchu polewa czekoladowa i posiekane orzechy laskowe oraz okruchy ciastek i rurek. Każdą warstwę herbatników skropiłam mocnym naparem kawy. Teraz pozostało tylko schłodzenie przez godzinę - dwie, ja wystawiłam na balkon więc szybko uzyskało odpowiednią konsystencję. I tym sposobem wyszło pyszne ciacho. 

8 komentarzy:

  1. Ciacho jak marzenie, i niech taki będzie ten nadchodzący rok.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nakładam sobie kawałek:)
    Dobrego 2021 roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniammm...ale pyszotka, wygląda obłędnie i tak pewnie smakuje 😊
    Częstuje się z radością, łasuch ze mnie wielki!
    Pozdrawiam noworocznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak tak opisujesz, to na pewno było przepyszne! I wygląda pokazowo.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pysznie wygląda. Z chęcią bym się poczęstowała sporym kawałkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto wygląda rewelacyjnie, ale i sporo czasu wymagało! Trzeba przyznać - ciasto na bogato!
    Ale Nowy Rok warto przywitać godnie! Oby ten rok był dobry!
    Pozdrawiam serdecznie, Aniu w Święto Trzech Króli!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju ja zaraz zjem monitor i klawisze:D cudowny, zaiste godny nowego roku wypiek:) omom:) niech rok 2021 będzie tak samo słodki! Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...