Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 lutego 2021

Choinka 2021 - luty

 Do przygotowania kartki tym razem wykorzystałam gotowy zestaw kupiony kiedyś tam na giełdzie. Podczas porządków natknęłam się na niego i stwierdziłam, że przyszedł na niego ten czas. Haft prosty więc szybko poszło.



Haft oprawiony w gotową bazę do kartki. 

Zabawę prowadzi Kasia więc dorzucam jeszcze banerek zabawy całorocznej.



Nie było mnie dość długo na blogu, bo na nic nie miałam siły. Sytuacja była spowodowana covidem-19, który mnie dopadł. Na szczęście przebieg choroby był lekki i nie wymagał większych zabiegów poza pozostawaniem w domu i odpoczywaniem. Ból mięśni i ogólny brak sił odebrał mi skutecznie ochotę na jakiekolwiek działania robótkowe. Powoli wracam do formy. Mam nadzieję, że jesteście zdrowi, niech Was omijają wszelkie wirusy.

12 komentarzy:

  1. Niby prosty, a jakże uroczy hafcik:))
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik fajny:)
    Ps. Też miałam covida, więc doskonale Cię rozumiem... Dużo zdrowia dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik i fajna kartka wyszła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i jeszcze raz zdrowia!
    Kartka śliczna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu przede wszystkim życzę Ci zdrowia:( Trzymaj się:) Kartka wyszła fajna:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się już zastanawiałam, gdzie się podziałaś. Aniu, całkowitego wyzdrowienia ci życzę! Ściskam mocno! Świetny ten prezent.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik wyszedł przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik, prezentuje się naprawdę uroczo :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu zdrówka Ci życzę! 😊
    Hafcik malutki i fajniutki, lubię takie nieskomplikowane maleństwa!
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...