Szukaj na tym blogu

piątek, 8 stycznia 2021

Wielkanoc przez cały rok - styczeń

 Styczniowa kartka wielkanocna powstała z wykorzystaniem promarkerów. Narysowałam kolejną palmę, którą wkomponowałam na kartkę. Jest trochę podobna do tej pierwszej (TU), ale tym razem w towarzystwie pisanki.






Nieudolnie, ale próbuję coś tam rysować. Efekt nie jest dla mnie najważniejszy, liczy się dobra zabawa i przyjemność.



Dodatnie temperatury w styczniu zachęcają nas do przejażdżek rowerowych. Staramy się kiedy nie pada zrobić kilka, kilkanaście kilometrów. Trwają ferie, a o innych atrakcjach na razie nie może być mowy. Śniegu u nas też na ten moment nie ma, liczymy że wkrótce spadnie i będzie można ulepić bałwana i pobawić się.

Mam nadzieję, że zdrowie Wam dopisuje, nie dajcie się wirusom. Dziękuję za wizyty i komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi się podoba ta wielkanocna karteczka - moim zdaniem jest świetnie skomponowana.
    Próby rysunkowe mają swój styl i to chyba najważniejsze.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna fajna wielkanocna karteczka:)
    Rysunki ciekawe - szczególnie podoba mi się pani w zielonym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest super, a rysunki i kolorowanie też bardzo fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka, Aniu! Zapachniało wiosną!
    Rysunki też bardzo ładne, najważniejsze, że tworzysz i nie brakuje Ci do tego ochoty.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, wielkanocnie. Też już muszę o tym pomyśleć, bo czas leci nieubłaganie.
    Przy okazji, dziękuję za udział w urodzinach Monikowych Pasji. Zapraszam oczywiście na kolejne urodziny w tym roku. Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, nie mam pojęcia co to są promarkery, ale wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W rysowaniu, malowaniu jestem noga, ale Tobie dobrze idzie:), karteczkę bardzo udana i typowo Świąteczna :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...