Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 grudnia 2020

Wielkanoc przez cały rok - grudzień

 Święta Bożego Narodzenia minęły szybko, w domowej atmosferze, wszyscy odetchnęliśmy nieco od obowiązków, kierując swoją aktywność na przygotowanie pyszności i udekorowanie domu. Dziękuję za wszystkie życzenia, które docierały różnymi kanałami.

Z kartką wielkanocną czekałam aż minie BN, bo to "kłóciło" się z obecnym czasem i tym, co się wokół dzieje. Wielkanoc kojarzy mi się z dekoracyjnymi palmami, niestety nie miałam gotowych papierów do wykorzystania więc postanowiłam sama coś zmalować. Moja palemka jest okazała i zdominowała całą kartkę. A oto i ona:




Bazę kartki zrobiłam z mieniącego się, perłowego papieru, a reszta jest matowa i na tym zdjęciu to widać. Ozdobników niewiele i chyba tu sprawdza się powiedzenie, że mniej znaczy więcej :)


I jeszcze dopełnię formalności, na koniec wizytówka zabawy, którą zorganizowała autorka bloga:
https://theprimitivemoon.blogspot.com



4 komentarze:

  1. Palemka super się prezentuje na kartce :).

    OdpowiedzUsuń
  2. I fajna karteczka Ci wyszła:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i radosna karteczka Aniu, Ta ja jak święta Wielkanocne 😊
    Pozdrowionka ślę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo wykonana karteczka, piękna no i nie zawsze musi być haft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...