Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 października 2012

Śnieżynka i gazetki

Ostatnio nie mam czasu na większe robótki. Spróbowałam zrobić frywolitkową śnieżynkę. Do tej pory robiłam je tylko na szydełku. Wyszła bardzo delikatna tak, jak prawdziwy płatek śniegu. Z pewnością dołączą do niej koleżanki, tylko muszę pomyśleć nad wzorami :)
Zapowiadają opady śniegu, może jakaś wpadnie mi w ręce i będę mogła przyjrzeć się jej dokładnie i zrobić podobną :))


Moja kolekcja gazetek wzbogaciła się o kolejne: Twórcze Inspiracje i Szydełkowanie Boże Narodzenie. W każdej jest coś ciekawego i godnego polecenia.



Dziękuję za odwiedziny i tyle miłych słów. Pozdrawiam cieplutko.

32 komentarze:

  1. Boska ta frywolitkowa śnieżynka! Jak Ty to robisz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam nie kupować gazetek ale muszę się im przyjrzeć ,
    Szydełkowa bombka i świecznik mnie zaciekawiły , Szkoda że mój skaner nie dział to bym ci wzory frywolitkowych gwiazdek podesłała , Pomyśle co zrobić ,,W razie co to mi przypomnij , jak byś chciała ,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraziłam sobie choinkę ustrojoną tylko twoimi gwiazdkami... Cudo!
    Widzę, że jednak muszę odwiedzić EMPiK.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się taka marzy :) Od czegoś trzeba zacząć, a po kilku latach może...

      Usuń
  4. piękna, już widzę całą choinkę w takich gwiazdeczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest! Frywolitkowe prace wyglądają na takie delikatne, a w rzeczywistości są bardzo trwałe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Co do trwałości, to jeszcze nie mam własnego zdania.

      Usuń
  6. Pięknie Ci wyszła ta śnieżynka. Bardzo delikatna i leciutka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne gwiazdki:)
    Gazetkę pierwszą też mam ...i igły do frywolitki, tylko pojęcia nie mam:(
    Pozdrawiam i Twoje podziwiać będę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, zrobiłaś już pierwszy krok, teraz pora na drugi, czyli spróbować. Trzymam kciuki!

      Usuń
  8. Gazetki wspaniałe kupiłaś!!! muszę się rozejrzeć tez za jakimiś;)
    Śnieżynka cudowna, delikatna, bielusia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do gazetek mam słabość :) Ale wcześniej, czy później z każdej coś robię. Tak było z frywolitką. W gazetkach, które kupiłam pewnie ze 20 lat temu dostrzegłam schematy frywolitkowe, a kiedyś je po prostu pomijałam, bo nie wiedziałam co i jak.
      Teraz są prawdziwą kopalnią :))

      Usuń
  9. Aniu gwiazdeczki frywolitkowe przepiękne, delikatne i urocze. Wspaniale będą prezentowały się na choince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Tylko czy zdążę naprodukować odpowiednią ilość.

      Usuń
  10. Kochanie śliczne te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne śnieżynki. Choinka ubrana w takie gwiazdeczki będzie pięknie wyglądała. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Też tak uważam, tylko czy zdążę zrobić ich więcej.

      Usuń
  12. Prześliczne śnieżynki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. buuuuu....szkoda, że jak takiej gwiazdki sobie nie mogę zrobić:(
    Twoja jest prześliczna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie martw się może znajdziemy jakiś sposób.

      Usuń
  14. Śnieżynki przepiękne,muszę i ja kupic te gazetki,ciekawe wzorki są,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, zanim kupię, to przeglądam gazetkę, czy są jakieś ciekawe wzorki, które będę mogła zrobić.

      Usuń
  15. Aniu jestem pod wrazeniem Twoich frywolitkowych arcydziel...w niedalekiej przyszlosci mam zamiar zakupic sobie igielke i tez sprobowac tej techniki,a bombki mam wlasnie z pierwszej gazetki...ja rowniez zanim kupie gazetke sprawdzam jej zawartosc, dzieki Twoim informacjom wiem kiedy szukac Weny...

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne śnieżynki ! brawa się należą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...