Szukaj na tym blogu

sobota, 27 października 2012

Jesienny śnieg

Dziś od samego rana pada pierwszy, jesienny śnieg. Widok niesamowity. Niby wszędzie biało, ale jednocześnie kolorowo od jesiennych liści. A dodatkowo u mnie na balkonie pelargonie mają się całkiem dobrze i nie przeczuwają nadchodzącej zimy :)


U mnie robótki też korespondują z dzisiejszą aurą. Zrobiłam kolejne frywolitkowe śnieżynki :))
Oto one:



Śnieżynki zgłaszam na 22 wyzwanie SZUFLADY . Największa ze śnieżynek ma średnicę ok. 6 cm więc idealnie pasują do tematu: Mała Forma

Dziękuję za cudowne komentarze pod ostatnim postem, a szczególnie dziękuję Violi za ekspresowe podesłanie mi wzorów na frywolitkowe śnieżynki :))

33 komentarze:

  1. Jak u Ciebie zimowo:) i jak gwiazdkowo:) ślicznie tworzysz pozdrawiam, a u mnie cały czas deszczowo:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee, to ja już nie mam szans w tej Szufladzie...)Przy takich pięknych gwiazdkach...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dobry żart, Twój dwustronny hafcik wymiata!

      Usuń
  3. Ależ ślicznie jest u Ciebie. Niesamowity klimat zimowo-jesienny :)
    Gwiazdeczki wspaniałe. Rozumiem, że robiłaś je wzorując się na tych prawdziwych :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrobiło się bardzo klimatycznie :)
      Chciałam wzorować się na tych prawdziwych, co byłoby pewnie bardzo trudne do zrealizowania. Na szczęście są dobre duszyczki, które ułatwiły mi to zadanie :)) Violu, dziękuję!

      Usuń
  4. Pięknie u ciebie, a u mnie dzisiaj mróz i kwiatki mi pomarzły .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, a u mnie pelargonie nie boją się śniegu :))

      Usuń
  5. U mnie tez śnieg, a twoje śnieżynki są cudne, życzę powodzenia w ,,Szufladzie"! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez śnieg, śniezki cudowne.....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki są na topie... :) i oczywiście jak zawsze śliczne... podziwiam twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne śnieżynki Aniu!!!!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w wyzwaniu:)
    miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu Twoje śnieżynki są prześliczne. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieżynki fantastycznie, chyba faktycznie najwyższy czas pomyśleć o świątecznych ozdobach handmade;)
    Powodzenia w wyzwaniu;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Zależy ile się chce tego przygotować, albo jak się stoi z czasem. U mnie z czasem krucho, to zaczynam teraz :)
      Miłej niedzieli.

      Usuń
  11. Trzymam kciuki za pierwsze miejsce .
    Cieszę sie że wzory sie przydały , sama zbieram i nie zawsze z nich kozystam ...
    A twoje śniezynki śliczne .,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, dziękuję!
      Też tak mam, zbieram wzory i nie zawsze korzystam, liczę na to, że przyjdzie taki czas, kiedy będę mogła wg nich coś zrobić :))

      Usuń
  12. Śliczne śnieżynki, dla mnie frywolitka to czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także z podziwem oglądam Twoje gwiazdeczki, bowiem i dla mnie ta technika jest poza zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne śnieżynki - gwiazdeczki
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, każda inna, tak jak płatki śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gwiazdki, faktycznie pogoda nastraja wybitnie okołoświątecznie ;-) A myślałam,że przegięłam z ozdobami choinkowymi w październiku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu piękne! Szczególnie ta z dużą ilością pikotek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gwiazdki śliczne , a widoki za oknem i u mnie podobne...

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam.
    Już są gdzie nie gdzie oznaki zimy.
    Pozdrawiam
    http://krzysiekpolcyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello Anna,

    :) nice snowflakes, they would look wonderful hanging on the window.

    Regards Senna

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne te gwiazdki,szkoda że ja nie potrafię...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne frywolitkowe śnieżynki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu małej formy w Szufladzie i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...