Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 października 2012

Od Janeczki

W iście ekspresowym tempie dotarła do mnie przesyłka od Janeczki. Udało mi się złapać u niej licznik 200000. Przygotowała dla mnie niezwykłą niespodziankę. Bajecznie kolorowy naszyjnik frywolitkowy. Jest cudny!


A do tego jeszcze wyjątkowe kolczyki wykonane w technice 3d. Śliczne!!!


Janeczko! Bardzo Ci dziękuję. Niespodzianka super udana :))  Czyli passa trwa nadal :)

No, może nie do końca :( Dziś dowiedziałam się o śmierci bliskiej osoby.

14 komentarzy:

  1. prezenciki sliczne...Aniu wspolczuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny upominek otrzymałaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty.
    Wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś.
    Aniu przykro mi bardzo...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jak frywolitkowy? jest obłędny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości, gratuluję Aniu.
    Ten multikolorowy naszyjnik genialny,pasował będzie do wszystkiego;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw wyrazy współczucia.
    Piękne te prezenty od Janeczki - szczególnie kolczyki zaparły mi dech.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, bardzo mi przykro z powodu śmierci bliskiej Ci osoby... Przytulam.
    Biżuteria od Janeczki jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że prezent dotarł i podoba się. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrazy współczucia śle i dużo uścisków ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...