Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 8 października 2012

Grzybobranie i wyróżnienie

Niedziela minęła nam na grzybobraniu. Oj, jak ja dawno nie zbierałam grzybów. Do pomocy wzięłam oczywiście najmłodszego. W polu jego zainteresowania były muchomorki. Wysyp prawdziwy i naprawdę śliczne. Nie, nie zbieraliśmy ich, ale uwieczniliśmy na zdjęciach :)



W sumie to nawet wiele się nie nachodziliśmy, a zbiory udane :)) Po prostu trafiliśmy na właściwe miejsce, jeszcze przez nikogo nie odwiedzone. Wiaderko, a nawet dwa szybko się zapełniły koźlakami, prawdziwkami, czerwonymi kozakami, podgrzybkami, kaniami i maślakami. Tych ostatnich było chyba najwięcej.


 Niezwykle miłą niespodziankę sprawiła mi Promyczek przyznając wyróżnienie. Dziękuję Ci i cieszę się niezmiernie, że podoba się komuś to, co robię :)))


Zasady przekazania dalej:
1.  Skopiuj obrazek wyróżnienia i umieść go na swoim blogu
2. Podziękuj osobie od której otrzymałaś wyróżnienie
3. Przekaż nagrodę 5 innych blogom, które mają mniej niż 200 obserwatorów.

No, to przekazuję:

http://truskawki27.blogspot.com/
http://lejdi-ana.blogspot.com/
http://viola687.blogspot.com/
http://tajemniczakawiarenka.blogspot.com/
http://eesophie.blogspot.com/

Poniedziałek minął pracowicie, a po południu spotkało mnie szczęście, ale o tym innym razem.
Trzymajcie się cieplutko i zdrowo, bo ja coś jestem zakatarzona.

23 komentarze:

  1. Udane grzybobranie , jeszcze nie byłam na grzybach i chyba nie pójdę , coś mi kręgosłup na za dużo nie pozwala ..
    Gratuluje wyróżnienia , słusznie ci się należy ,
    Dziękuję za przyznanie mi …To bardzo miłe ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę!
      Współczuję, ból kręgosłupa to bardzo przykra dolegliwość.

      Usuń
  2. Grzybobranie faktycznie udane :-)Tylko kto to będzie czyścił? Ja mogę zbierać ale nie czyścic :-)Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zbierać i jeść :)) z konieczności lubię ;) czyszczenie.
      Pozdrawiam Beatko.

      Usuń
  3. Oj grzyby;) to ja uwielbiam jeść;) nie znam się na nich absolutnie, no dobra muchomora nie poniosę;))) Pomocnika masz wspaniałego;)
    Gratuluję wyróżnienia Aniu!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Grzyby uwielbiam zbierać od dzieciństwa więc siłą rzeczy je znam.
      Pomocnik początkowo bał się wziąć grzyba w rękę :)) a potem podchodził do muchomorów i trącał je nogą.

      Usuń
  4. Ojej.a mówią,że nie ma grzybów! Wasze zbiory bardzo udane!Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim tygodniu trochę padało, to i grzybki urosły.
      Łykam gripex i już jest trochę lepiej.

      Usuń
  5. Gratulacje!A grzybobranie bardzo udane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, udane i mnóstwo radości przy zbieraniu.

      Usuń
  6. co za grzybobranie!
    Gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i dziękuję ;D Ty wiesz jak mi radość sprawić ;)
      Moi rodzice też wybrali się na grzybobranie w niedziele w domu wszędzie suszą się grzyby i jest ich zapach, ale ile było z nimi roboty! Wigilia uratowana.... mamy grzyby!

      Usuń
    2. Dziękuję Wam dziewczyny!
      Gdyby się nie udało zebrać choć trochę, to miałam w zapasach suszone, więc Wigilia u mnie nie była zagrożona :)

      Usuń
  7. Ale fajne grzybki! Uwielbiam :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Podczas zbierania bardzo lubię je wąchać mają niezwykły zapach lasu.

      Usuń
  8. Ania, ty ode mnie każde wyróżnienie będziesz dostawać, bo ja podziwiam twoją kreatywność.:) A co do grzybów - udowodniłaś, że już są, więc mój mąż na pewno w weekend się wybierze. Powtórzę za truskawki27 - Wigilia uratowana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super mam załatwione :)))
      Justynko, Ty samego męża do lasu nie wypuszczaj, a jak się zgubi??? A kto pomoże mu dźwigać zbiory???

      Usuń
  9. oooo...i ja się załapałam na wyróżnienie:)
    Dziękuję Ci Aneczko z całego serduszka!!!! i również gratuluję Tobie:-)
    no i narobiłaś mi smaku na grzybki...marzy mi się teraz zupka grzybowa...tylko kto mi tych grzybków nazbiera?:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo.
      Aniu, myślę, że czeka Cię wyprawa do lasu :)) albo na jakieś targowisko.

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnienia.
    Zazdroszczę grzybobrania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę grzybobrania, bo mnie w sobotę się nie udało, nie trafiłam na urodzajne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia, a od grzybów trzymam się z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w lesie grzybów nie widzę, dlatego nigdy nie puszczają mnie pierwszej żebym nie zadeptała ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...