Szukaj na tym blogu

piątek, 11 grudnia 2020

Kartki na BN 2020 - grudzień

 Kiedy to zleciało, dziś prezentuję ostatnią, grudniową kartkę w zabawie u Uli. Wytyczne były dwie, można było wykonać kartkę spinner lub w dowolnej formie z kwiatem zimowym. Lubię łączyć wskazania, ale tym razem postawiłam tylko na kwiat zimowy, a jest nim poinsecja.



Poinsecje są na pierwszym planie i te wykonałam samodzielnie, śnieżna kula też jest udekorowana tymi kwiatami. Po raz pierwszy pobawiłam się promarkerami, dlatego proszę was o wyrozumiałość.


Chciałam aby elementy dekoracyjne były ułożone warstwowo i chyba się udało.


Tym oto sposobem wyrobiłam się z kartkami terminowo w każdym miesiącu tego roku, choć bywało nie raz trudno zdążyć na czas. Bardzo dziękuję Uli za trud włożony w organizację zabawy, za przygotowywanie tych wszystkich wytycznych. 



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna:) Widać tę warstwowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, kochana! Pomysł z kulą zrobioną w taki sposób jest mega, ja to kiedyś odgapię.;) Wyszła prześliczna kartka, podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi wpadło do głowy, a potem przyszła kolej na realizację. Justynko, jak najbardziej odgapiaj :)

      Usuń
  3. Kartka wyszła super! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...