Szukaj na tym blogu

środa, 30 grudnia 2020

Bliskie spotkania i podziękowania

 Pogoda zupełnie nie grudniowa więc spokojnie można kontynuować przejażdżki rowerowe po okolicy. Dziś wybraliśmy się na rowery, bo ile można nie wychodzić z domu, stosujemy się do tych wszystkich zaleceń więc maseczki były obowiązkowo. Jest takie miejsce, przy którym lubimy się zatrzymywać na bliskie spotkania z rogatym i jego rodzinką :)



Dostojnie dzierży swoje poroże...



A teraz podziękowania za przepiękne życzenia na własnoręcznie wykonanych kartkach:
dla Justynki :)


Gosi :)


Gabriela...



Taki piękny znaczek był na kopercie od Gosi więc musiałam go uwiecznić.

a taki na kopercie od Justynki:


Kochani dziękuję za pamięć i życzenia wypisane na cudnych kartkach.

Na koniec jeszcze pokażę jedną z dekoracji świątecznych, wieniec uplotłam sama z gałązek wisterii. Po przycięciu trochę ich było więc aż się prosiło żeby je wykorzystać :)


Bieżnik jest wyszywany haftem krzyżykowym, niektóre krzyżyki są haftowane złotą nitką, w świetle wygląda to ekstra. Nabyłam go nie tak dawno na giełdzie za niewielkie pieniądze, żal było nie kupić.

Jutro zajrzę jeszcze z życzeniami noworocznymi :)

3 komentarze:

  1. Uff, w końcu dotarła;))) A kartki które wysłałam tydzień po tej do Ciebie doszły przed świętami!!!
    Spotkanie z jeleniem zachwycające!
    Wieniec i bieżnik bardzo mi się podobają:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieistotne kiedy dodarła, liczy się pamięć :) A karta jest przepiękna z niezwykłym klimatem świątecznym. Dziękuję!

      Usuń
    2. Miło mi:) Ta od Ciebie też mi się bardzo podoba!

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...