Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 listopada 2020

Wielkanoc przez cały rok - listopad

 Pora zupełnie nieodpowiednia na taką wielkanocną tematykę, ale zabawa jest całoroczna i chcę się terminowo wywiązać z niej. Przygotowałam kolejną kartkę na zabawę.



Jak widać, dużo elementów wycinałam samodzielnie i podoba mi się to coraz bardziej. 



Gniazdko, w którym siedzi ptaszek trochę zmodyfikowałam dodając styropianowe jajeczka w miejsce tych narysowanych. Wykorzystuję też materiały recyklingowe, tu tekturka przypominająca deski zyskała drugie życie.

Na koniec bannerek zabawy prowadzonej przez The Primitive Moon  https://theprimitivemoon.blogspot.com/



9 komentarzy:

  1. Na Wielkanoc będzie jak znalazł :)
    Bardzo fajnie wyszła ta kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka! Jestem zachwycona!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna:) Też lubię recyklingowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, Aniu, cudnie skomponowałaś te wszystkie elementy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka Aniu, bardo ładna, wszystko tak ładnie ze sobą połączone, cudna! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności wyszykowałaś Aniu! Ja mam problem z takimi karteczkami z wycinanych elementów, Ty poradziłaś sobie świetnie 😊
    BRAWO, bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karta. Śliczny bukiecik. Dużo się dzieje kolorystycznie, ale to wielki plus, bo wszystko jest rewelacyjnie dobrane. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna wiosenna karteczka w jasnej kolorystyce. Powinnaś, Aniu, puchnąć z dumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...