Szukaj na tym blogu

środa, 26 grudnia 2018

Wymianka u Uli

Wzięłam udział w wymiance zorganizowanej przez Ulę. Obydwie z moją parą wymiankową, a była nią Ewa Kalisz-Kleszczyńska, wywiązałyśmy się w terminie, paczuszki dotarły w przedświątecznym tygodniu. Otrzymałam ogromną paczkę, a jej zawartość spowodowała mocniejsze bicie serca, stan euforii i zawroty głowy :). Zobaczcie sami:
Przepiękna kartka z życzeniami, zapakowana w pudełeczko...


A tak prezentuje się całość.


Ewa pomyślała nawet o moim zbieractwie i włożyła naparstki z Łodzi i Kłodzka.


Szydełkowa choinka powaliła mnie na kolana, cudna! 


Wśród przydasiów znalazły się mydełko, aniołki, mnóstwo ozdobnych papierów...


wstążeczki, misiaczkowe klamerki, gazetka Igłą Malowane, słodkości.


Ewuniu dziękuję Ci za niesamowicie wypasioną paczkę wymiankową, moja zdecydowanie skromniejsza, a Tobie Ulciu za zorganizowanie zabawy. Ja niestety nie zrobiłam zdjęć tego, co wysłałam, na pewno zrobi to Ewa :)
Wszystkim życzę wspaniałych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia.

8 komentarzy:

  1. How a beautiful gifts :)
    And lovely thimbles
    Happy New Year.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. O losie, jaka zawartość! Choinka również mnie powaliła na kolana.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka. Choinka CUUUUDNA
    Ps. Dziękuję za prześliczną kartkę, dziś doszła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu bardzo proszę to była dla mnie przyjemność. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka robi wrażenie jak i cała paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...