Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 31 grudnia 2018

W oczekiwaniu na 2019 Rok


Końcówka roku upływa mi nie mniej pracowicie, jak i do tej pory. Postanowiłam ponownie zapisać się na IV edycję całorocznej zabawy u Uli, polegającej na wykonywaniu kartek bożonarodzeniowych raz w miesiącu. Na grudzień mam co najmniej 12 gotowych kartek i to bardzo ułatwia sprawę w przedświątecznych przygotowaniach.


W oczekiwaniu na nowy rok spróbowałam nowego wzoru szydełkowego, który od dawna chodził mi po głowie. Wielką motywacją i inspiracją była dla mnie choinka, którą otrzymałam od Ewy w świątecznej wymiance. 


Zrobiłam kilka próbek różnymi grubościami włóczek. Za każdym razem jest trochę inny efekt.




Sam wzór na początku wydawał mi się bardzo skomplikowany, ale  bardzo szybko go rozgryzłam :)

Zastąpiłam też jedno oczko łańcuszka pikotkiem, co dało ciekawy efekt (kolor bordowy). Choć wzór jest włóczkożerny, to wart wykorzystania do wielu projektów.


14 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię z tymi kartkami i gratuluję wytrwałości:)
    Wzór ciekawy. Rzeczywiście za każdym razem wygląda inaczej:)

    Dobrego 2019 roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!
    Trochę systematyczności, inspiracji od innych kartkujących i kartki się same tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  4. Też pewnie będę dalej się bawić z Ulą :).

    Wszystkie trzy próby mi się podobają. Czekam na skończone choinki :).

    Szczęśliwego Nowego Roku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, potem przed świętami jest pełen komfort :)
      Udanego 2019 Roku!

      Usuń
  5. Szczęśliwego Nowego 2019 Roku! Wszystkiego co najlepsze.
    Cudowne kartki tworzycie,więc warto nadal to robić!
    Wzorek bardzo sympatyczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wzorek fajny, trzeba pomyśleć, co mogę nim zrobić :)

      Usuń
  6. Właśnie chwilkę temu podziwiałam choinki u Ewuni;) Świetny wzorek, może za rok i ja się skuszę;)
    Wszystkiego najlepszego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinki wykonane tym wzorem wyglądają super!
      Udanego 2019 roku!

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego Aniu, spełnienia marzeń! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i nie tylko.
    Wzór bardzo oryginalny! 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny jest ten nowy wzór, faktycznie w zależności od włóczki wygląda inaczej :). Aniu życzę Ci dużo zdrówka i szczęścia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, świetny wzór, zwłaszcza w bordowej włóczce.;)To u Uli znów bawimy się razem.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...