Szukaj na tym blogu

sobota, 29 grudnia 2018

Dziękuję za życzenia

Święta minęły bardzo szybko, ale pozostaną na długo w pamięci za sprawą niezwykłych kartek z życzeniami, które do mnie dotarły. Dziękuję za wszystkie życzenia, oby się spełniły.
Dziękuję Gosi z Mamelkowa


Promykowi



Madzi z Nitek Ariadny



Violi


Edycie


Ewie



To jedna z moich dekoracji świątecznych :)


Szydełkowe bombki, te które pozostały, ozdobiły choinkę.

Tak udekorowana choinka bardzo mi się podoba więc na przyszły rok spróbuję zrobić więcej bombek i stopniowo zastępować nimi te szklane :)

7 komentarzy:

  1. Piękne te szydełkowe bombki wyglądają na choince:)
    Ile miłych ręcznie robionych karteczek dostałaś:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kartka jest miła, ale takie robione ręcznie cieszą najbardziej :)

      Usuń
  2. Ode mnie chyba nie doszła :( Bardzo ładne kartki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Będę zaglądać do skrzynki, może gdzieś się zagubiła w drodze....

      Usuń
  3. Cieszę się, że mój kotek dołączył do świątecznej dekoracji.:) Mam nadzieję, że święta upłynęły ci we wspaniałej atmosferze, a teraz życzę ci szampańskiego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku. 🍾

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki dostałaś Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...