Szukaj na tym blogu

sobota, 21 marca 2015

TUSAL - marzec, zakupy

Wczoraj przywitaliśmy wiosnę i wspólnie z dziećmi obserwowaliśmy zaćmienie słońca.
Mój słoiczek ma się całkiem dobrze, podkarmiony :)



Na powitanie wiosny zrobiłam ciasto czekoladowe z gruszkami. Pychotka! Częstujcie się.
Dzisiaj podczas robienia zakupów udało mi się kupić w bardzo dobrej cenie dużą ramkę i trzy małe.



Bardzo ucieszył mnie zestaw do haftu świątecznej kartki, co prawda musi trochę poczekać na wykorzystanie, ale co tam :))



Pozdrawiam. Dziękuję za pochwały pod adresem zajączków.

17 komentarzy:

  1. te małe ramki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt :) nie mogłam bez nich wrócić do domu.

      Usuń
  2. Widać, że udane zakupy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie cieszy bardziej niż udane zakupy, a były jeszcze kosmetyki, których tu nie pokazałam :))

      Usuń
  3. Chętnie poczęstowałabym się ciastem. Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm takie ciasto bym zjadła, uwielbiam takie brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy ;-) Ciacho wygląda baardzo smakowicie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się poczęstuję tym smacznym ciastem :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ramki udało ci sie zdobyć ,,,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto wygląda apetycznie! A te małe ramki - po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, z pewnością wszystko dobrze wykorzystasz, a zające urocze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...