Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 marca 2015

Szaraczek

Od dziś biały zajączek ma braciszka :) Wykorzystałam szarą, melanżową włóczkę  i powstał szaraczek.



Starałam się zrobić go podobnie jak białego, ale nie łatwo jest powtórzyć coś, co powstawało z głowy. Na szczęście udało się, w każdej chwili mogłam sobie porównać i policzyć ilość słupków :))




Uprzedzam już ewentualne pytania, serwetka, na której rozsiadł się szaraczek jest mojego autorstwa. Wykorzystałam wzór znaleziony w gazetce.
Dziękuję za tyle pochwał, dzięki Wam chciało się zrobić kolejnego.

15 komentarzy:

  1. Kolejny cudny króliś, stadko się powiększa, jak to w tradycji mają króliki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I to chyba jeszcze nie koniec :))

      Usuń
  2. to teraz czas na kolejne króliczki, w gromadce będzie im raźniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak, myślę że gromadka się rozrośnie :))

      Usuń
  3. Piękny szaraczek :-) Wspaniały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I wyszedł równie piękny, jak poprzedni.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten szaraczek melanżowy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny szaraczek i szata na blogu świetnie się zmieniła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie te Twoje królisie Aniu wow ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zajączek Aniu - piękną szatę graficzną masz taką wiosenną a ja zapraszam cię do odwiedzania oraz obserwowania moje nowego drugiego bloga - stary pozostaje więc obydwa będą funkcjonować - buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny wspaniały zajączek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...