Szukaj na tym blogu

wtorek, 31 marca 2015

Kartki wielkanocne cz.1

Kartki wysłane, mam nadzieję że dotrą na czas. Na większości są elementy haftowane, mniejsze lub większe.








Madziu, miałaś rację! Pomysły na wykończenie kartek przyszły po pewnym czasie. Wzięłam papiery, nożyczki i zaczęły do mnie "przemawiać". W tym roku na większości kartek wyhaftowałam napis Alleluja w różnych kolorach wg mnie pasujących do całości.
Powstała kolejna szydełkowa kurka z nici Maxi w kolorze ecru. Posługiwałam się tym samym schematem co ostatnio, ale też go zmodyfikowałam więc kurka jest inna. Ogonek to już moja całkowita improwizacja.





Zdjęcia kiepskie, robiłam późnym wieczorem przy sztucznym świetle. Za tło posłużył papier, który zrobiłam do kartek.
Wkrótce pokażę kolejną porcję kartek.

15 komentarzy:

  1. Karteczki przepiękne!! Kurka wesolutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kartki! Trzy zajączki dostały ładną oprawę i wyglądają imponująco! Zając w wiosennych kwiatach również ładnie wygląda. To jajko w ptaszki- śliczne. Bardzo udane kartki, świetne pomysły! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurka pierwsza klasa! A kartki są piękne, szczególnie ta z zajączkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że tak myślisz!:) To sprawdzona metoda:) Prędzej czy później kartka sama "domaga" się takiej a nie innej oprawy:) Śliczności stworzyłaś!
    Dziękuję za to cudo, które znalazłam dziś w skrzynce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za porady!
      Jestem mile zaskoczona szybkością działania PP :)

      Usuń
  5. Same świąteczne śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, śliczne rzeczy tworzysz! Pozdrowienia śle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki śliczne, a kurka słodziutka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kurka i karteczi. Szkoda,że ja nie wpadłam na pomysł z haftowanym napisem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...