Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 marca 2015

Haftowane pisanki

Mimo nawału różnych prac zawodowych i domowych po troszeczku haftuję. Teraz przeważają u mnie motywy wielkanocne. Udało mi się zrobić już trzy pisanki :)) Prezentuję je w kolejności powstawania. Już pod koniec lutego powstała ta z tulipanami.




Na drugiej rozgościły się niezapominajki :)




I trzecia bardzo wiosenna z żonkilami.



U mnie wiosna w hafcikach, a w przyrodzie również spotkałam już wiele oznak (kwitnące przebiśniegi, leszczyna, zielone listki na niektórych krzewach). Wczoraj była u mnie burza, a dziś opady śniegu z deszczem i gradem.
Zastanawiam się teraz nad oprawą tych hafcików na kartki.

23 komentarze:

  1. Urocze hafty, Aniu:) Z pewnością same "podpowiedzą" Ci oprawę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tulipanami zachwyca - mnie oczywiście ,piękne hafty pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pisanki śliczne, ale z tulipanami najpiękniejsza - wiadomo! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne haftowane pisanki. Też na nie patrzyłam. Ta z tulipanami wyszła Ci ładniejsza niż w czasopiśmie. Kolory dobrałaś żywe, radosne! I teraz mam problem- tulipanki czy niebieskie kwiatuszki?! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze hafciki :) Ja też już tęsknię za wiosną :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne takir wiosenne , u mnie jajka carskie sie.rozgoscily ,,,

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te pisanki... ta z tulipanami najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne pisanki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że i Ty działasz już w kierunku świątecznych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze te pisanki i na karteczkach będą się pięknie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu śliczne pisaneczki w kwiaty. Małe ale pracochłonne. Będą z nich karteczki czy ozdobisz nimi jajka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Planuję zrobić kartki, ale na pisankach też ciekawie by te hafty wyglądały

      Usuń
  12. Wspaniałe haftowane pisanki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Postaną piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...