Szukaj na tym blogu

sobota, 27 lipca 2013

Z misiami po raz drugi

Przygotowałam kolejny hafcik z misiami. Wzór jest tak ładny, że nie mogłam go pominąć :)



Te misie są bardzo podobne do tego, z którym zasypia więc wybór był oczywisty.


Na moim balkonie lato w pełni. Kwitnie lawenda, u mnie dopiero teraz, a u wielu z Was już po zbiorach kwiatostanów :))  Po raz pierwszy wysiałam majeranek do doniczki i mogę podziwiać jego drobniusie kwiatuszki.


Tradycyjnie kwitną pelargonie i bardzo dobrze czują się w pełnym słońcu.

Miło mi, że dołączyły kolejne obserwatorki :)

21 komentarzy:

  1. Wojtuś już widział tę misiową kolekcję? Wie, że to dla Niego? Misiaczki urocze. Zresztą kwiatuszki balkonowe także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widział, widział :)) mówi, że mu się podoba!
      Violu, dziękuję!

      Usuń
  2. Twój synek śliczną będzie miał wyprawkę . U nie też dopiero lawenda kwitnie udało mi się jeszcze zakupić ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dużo pracy przede mną.

      Usuń
  3. Prześlicznie to się zapowiada pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprawka zapowiada się nieziemsko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pisałam , że wyprawkę szykujesz piękną! Majeranek w doniczce- spróbuję, bo w ogrodzie nie chce rosnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A ja planowałam na przyszłość posiać w ogrodzie ;)

      Usuń
  6. Ale szybko powstaja u Ciebie hafciki! Ten tez pewnie bedzie super hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Misie są zawsze wdzięcznym obiektem do xxx.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wspaniały hafcik, a ziół w doniczkach zazdroszczę...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik.
    Bardzo ładne doniczkowe pstryki, uwielbiam ziółka:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie urocze te misiaczki:)
    U mnie lawenda też miała jakiś lekki poślizg i dopiero niedawno zebrałam bukieci do zasuszenia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny hafcik, misiaczki urocze i moje inicjały;) Majeranek pięknie kwitnie, a w szczególności uwielbiam jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hafcik śliczny! a majeranek - zbieraj i susz listki - ja dostałam rok temu taki domowy majeranek od sąsiadki - zapach powala-ten ze sklepu prawie nie pachnie przy tym domowym:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne te literki z misiami ;-)
    a balkon marzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze misiaczki :)
    Moja lawenda też dopiero teraz kwitnie, jakaś opóźniona jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...