Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 maja 2012

Na imieniny

Hafcik, który zrobiłam w kwietniu został przeznaczony na kartkę imieninową. Dodałam jeszcze trochę liści, bo czegoś mi w nim brakowało. Wybrałam granatowy papier ozdobny, aby dobrze komponował się z monogramem. Całość wykończyłam scrapkami od maczki87 . Złote nitki w płótnie współgrają ze złotym napisem, choć zdjęcia tego nie oddają.



Z bardzo delikatnego materiału zrobiłam też kwiatową broszkę. W środku wszyłam jasnoróżowe i przezroczyste koraliki. Wszystko bardzo się podobało solenizantce :))




Witam t-renię wśród moich obserwatorów. Miło mi, że zaglądasz.
Dziękuję za Waszą obecność i przesympatyczne komentarze. Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że się spodobało ;) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu pieknie wygląda, wiem też że w rzeczywistości jeszcze piękniej;) połączenie haftu i scrapków rewelacja!!! buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, bardzo pracochłonna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka jest powalająca.Jak ty to robisz?Mam kilka niepotrzebnych materiałów szmatek bym kilka stworzyła.A kartka bardzo dopracowana co do najmniejszego szczegółu :) śliczna Zdrówka życzę przy tej pogodzie, moje szwankuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie. A brocha do letnich strojów będzie wyglądała rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka a broszka cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie piekna karteczka i jak mialaby sie nie podobac...

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka piękna! broszka bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  9. To oczywiste, że wszystko to musiało się podobać!:)
    Śliczna zarowno karteczka jak i broszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe dodatki dołączyłaś do haftu,teraz wygląda bardzo interesująco.Broszki też uwielbiam i też nie wiem jak je wykonać.Może tutorial dla koleżanek?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny prezent, niepowtarzalny, bo zrobiony przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...