Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 lutego 2012

It's a Girl!

W naszej rodzinie na świat przyszła śliczna dziewczynka :) Na tę okoliczność przygotowałam kartkę, gdzie przeważa kolor różowy. Hafcik maleńki i bardzo słodki. Cała kartka jest w kolorze starego złota, ale na zdjęciach tego nie widać, pozostałe papiery też delikatnie się mienią.




Powstała też kartka imieninowa. Wyhaftowałam różyczkę  w ozdobnej rameczce. Do tego papiery ozdobne, stickersy, motyl.





~~~~
Dziękuję Wam za przemiłe komentarze, dają tyle energii!
Z bloggerem dzieje się coś niedobrego. Wiem, że był dodany komentarz do poprzedniego postu, bo dostałam informację w mailu, a na blogu się nie pojawił. Autorka na pewno go nie usunęła.  Dziwne, prawda?
Ramę do obrazu zamówiłam TU. Polecam ten sklep, bo realizacja szybka i zgodna z moimi oczekiwaniami. Bardzo dobry kontakt mailowy.

12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! A ta druga imieninowa bardzo elegancka, obramowanie róży ( te zawijaski) majstersztyk! No i gratulacje dla szczęśliwej mamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki bardzo ciekawie wykonałaś Aniu. Ta konturowa rameczka wokół róży dodała uroku hafcikowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie kartki bardzo ładne. Delikatne i w bardzo ładnych kolorach:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE, BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ! I tu przypomniałaś mi, że mam wykonać także karteczkę gratulacyjna z tej samej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki,cudowne kolorki i te hafty...fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki. Szczególnie ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki. Faktycznie są jakieś zawirowania na blogerze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał karteczki wspaniałe i na dodatek bardzo pracochłonne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...