Szukaj na tym blogu

środa, 16 listopada 2011

Chustecznik

Chustecznik to trzeci przedmiot, którego motywem ozdobnym są sowy (wcześniej prezentowałam kartkę i notes na lodówkę). Górna część jest właśnie w sowy. Boczne ścianki są pomalowane lakierobejcą w żelu, pierwszy raz używałam taki specyfik. Muszę przyznać, że oszczędza czas, bo maluje się tylko raz lub jak się chce ciemniejsze to dwa razy. Krawędzie chustecznika postarzyłam metodą shabby chic. Całość ozdobiona bawełnianą koronką, wierzch polakierowany na połysk.





~~~~
Małgosiu masz rację, że notes na lodówkę może być na prezent. Zarówno on jak i chustecznik i kartka są prezentem dla pewnego przyjaciela W. A sowy dobierałam celowo, bo kojarzą się z tą osobą.
Prezent wręczony i podobał się "bardzo, bardzo, bardzo" :))


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i dziękuję za komentarze, bo one dają wiele radości i motywują do twórczego wysiłku.

6 komentarzy:

  1. Śliczny chustecznik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że prezent się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz mi wszystko pasuje - chustecznik bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw - i ten sowi wzrok - super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe cacuszko bardzo mi się podoba. Cudnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli trafiłam:)
    nic dziwnego że prezent się podobał - bo jest bardzo elegancki a ta koronka wokół chustecznika- wieńczy dzieło:)
    pozdrawiam z łóżeczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...