Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 lutego 2021

Co mi w duszy gra... Wielkanoc - luty

 Kończy się luty więc ostatnia chwila, żeby zaprezentować pracę w zabawie Wielkanoc przez cały rok oraz Przepis na... Co mi w duszy gra. Udało mi się zrealizować wszystkie wytyczne od Uli i jednocześnie kartka pasuje na Wielkanoc.



Jest wianek, kolor biały i zielony, kokardka oraz błyszcząca, brokatowa wstążeczka. A to wszystko na kilku warstwach papieru ozdobnego. Dodatkowo na kartkę wskoczył różowy zajączek. 



Promarkery znów sprawdziły się znakomicie do kolorowania kwiatów i wianka.



Jeszcze banerek zabawy u Uli.


Powstała kartka wielkanocna więc zgłaszam ją do zabawy całorocznej Wielkanoc przez cały rok. 




8 komentarzy:

  1. Śliczna wiosenna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka!
    Gratuluję Ci tak wspaniałych umiejętności w kolorowaniu :)
    Dla mnie to nie do przejścia.
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka powstała z przepisu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, kolorowa karteczka!
    Ps. Dopiero dziś wyświetlił mi się Twój post...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pozytywna i mega kolorowa karteczka Aniu 😊 Podziwiam umiejętności kolorowania, ja jestem w tym temacie laikiem.
    Słodki zajączek z pompomikem to jest cudny, fajnie wygląda na karteczce:)))
    Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za wizytę 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka w radosnych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kolorowo i radośnie! Prześliczna kartka.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...