Szukaj na tym blogu

sobota, 6 marca 2021

Komentarz nr 12000

 Tak, tak! Zostawiliście u mnie, w tej chwili już trochę ponad, 12000 komentarzy. Dziękuję za to całym sercem! Przepraszam, że ostatnio nie pisałam odpowiedzi pod komentarzami, ale nie chciałam, aby ten okrągły przypadł mi :) Patrząc na statystyki okazało się, że liczba postów też jest okrągła - równe 800.

Czy nie jest to okazja do świętowania? Oczywiście, że tak!

Chciałabym przygotować niespodziankę osobie, która pozostawiła taki "krągły" wpis na moim blogu. Tą osobą jest KASIA prowadząca bloga:  xgalaktyka2.blogspot.com



Kasiu proszę Cię o kontakt i podanie adresu, pod który mogę przesłać upominek.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i Tobie - tylu komentarzy i Kasi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ależ niesamowitą niespodziankę mi zgotowałaś !
    Bardzo się cieszę, że to mój komentarz okazał się, tym szczęśliwym :)
    Życzę Ci kolejnych udanych ,blogowych latek.
    Pozdrawioam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda okazja do świętowania jest doskonała, a Twoje statystyki są imponujące, wiec na pewno warto poświętować. Gratuluję Tobie i Kasi.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasi gratuluję wygranej, a Tobie Aniu pięknego wyniku! Oby tak dalej! Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...