Szukaj na tym blogu

sobota, 28 listopada 2020

Kartki na BN 2020 - listopad i Choinka 2020

 To już przedostatni miesiąc w zabawach Kartki na BN u Uli i Choinka 2020 u Kasi. W listopadzie robimy dowolnie kartkę z elementem 3d wykonanym samodzielnie lub obowiązkowo bombkę. Wybrałam drugą opcję, choć jak się dobrze przyjrzeć, to można dostrzec elementy przestrzenne. Bombka jest wyhaftowania i "zawieszona" na czerwonej wstążeczce.



Zarówno bombka, jak i banerek z życzeniami są podklejone taśmą dystansującą więc dają wrażenie przestrzenności. Wszystko wykonane samodzielnie :)


Tradycyjnie na koniec banerki:





16 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, Aniu!
    Haftowana bombeczka jest śliczna. Uzyskałaś bardzo ciekawy efekt. Kanwa zawiera tylko bombkę i sporo wolnej przestrzeni. Za to w tle mnogość elementów dekoracyjnych. Razem daje to niesamowity efekt. Masz Aniu, niesamowity dar tworzenia ciekawych kompozycji.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa, ale wciąż się uczę. Wielokrotnie zmieniam układ elementów, do momentu gdy uznam, że tak mi się podoba :)

      Usuń
  2. Fajna karteczka:) Ta haftowana bombka na tasiemce to super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bombka była tym elementem niezbędnym więc wyszukałam prosty i niewielki wzorek, żeby dobrze dał się zmieścić na kartce.

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowa i kolorowa karteczka! Jaki świetny papier w tle, czy to serwetka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Często korzystam z serwetek i miałam już zakupioną odpowiednią, ale ostatecznie wykorzystałam papier, który swego czasu kupiłam w Auchan "Merry Christmas" w formacie 24x34 cm

      Usuń
  4. Super karteczka, haftowana bombka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Wydaje mi się, że u Ciebie też widziałam ten wzór na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! Ta haftowana bombka jest urocza :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka. Świetnie dodajesz elementy, ja tak nie potrafię.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu karteczka pełna uroku i kolorów, wesoła i bardzo świąteczna 😊
    Serdecznisci ślę 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kartka Aniu!
    Po raz kolejny cudownie połączyłaś papier z haftem...efekt jak zawsze jest zachwycający :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...