Szukaj na tym blogu

piątek, 25 września 2020

Wielkanoc przez cały rok - wrzesień

 Kolejny miesiąc i kolejna praca w zabawie Wielkanoc przez cały rok. Organizuje ją prowadząca bloga: The Primitive Moon z czego bardzo się cieszę, bo kartki powstają systematycznie i będą jak znalazł przed Wielkanocą. Tradycyjnie już zrobiłam kartkę ale tym razem bez haftu.


Na tej kartce wykorzystałam w zasadzie dwa kolory: biel i złoto.



Postawiłam na minimalizm i efekt mnie zadowala, szkoda, że słabo widać jak się błyszczy.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Mało się dzieje - ale te ornamenty same w sobie są ozdobne, więc i kartka ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna kartka wyszła! Podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka!
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest. Minimalistyczna ale przez to złoto wcale nie jest biedna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! I widać, że się błyszczy!
    Przez zastosowanie jednego koloru wyraźnie widać symbole Wielkanocy! Powstała klasyka gatunku!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego niedzielnego popołudnia. Dobrego tygodnia, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka minimalistyczna, ale śliczna :)
    I błyszczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka Aniu,delikatna i bardzo elegancka😊 Złote dodatki wyglądają fantastycznie !
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie zrobiona kartka z bardzo ładnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...