Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 września 2020

Choinka 2020 - wrzesień

 Wrzesień zbliża się ku końcowi więc czas na prezentację kolejnej pracy w zabawie u Kasi Choinka 2020. W poprzednim miesiącu była bombka z sówką, w tym powstała kolejna sówka, wzór bardzo podobny do poprzedniego, tyle tylko, że w innych kolorach.


Najpierw przygotowałam haft z sówką, wzorek niewielki aby zmieścił się na styropianową bombkę.



Mała sówka w towarzystwie dorosłej, ceramicznej sowy czuje się dobrze, wszak spotkała bratnią duszę :)


Druga strona bombki ozdobiona jest metodą decoupage, serwetka kolorystycznie współgra z haftem.


Przez środek dałam jeszcze dla ozdoby półperełki i odrobinę brokatu z tyłu.


A tu w zestawieniu z bombką, którą zrobiłam w sierpniu. W planach mam kolejną w jeszcze innej kolorystyce.


Na koniec jeszcze banerek zabawy u Kasi.



14 komentarzy:

  1. Śliczna bombka! Obie sówki, zarówno ta haftowana, jak i ceramiczna wyglądają uroczo! Mają swoje towarzystwo, jedna z drugą gada.
    Pozdrawiam serdecznie. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie dwóch technik, decoupage i haft. Świetnie wyglądają te bombki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Tak to sobie wymyśliłam i myślę, że się sprawdza.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ależ śliczna mała bombka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rzeczywiście niewielka, można porównać wielkością do piłki do tenisa ziemnego :)

      Usuń
  4. Fajna bombka, robi się miły komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieję, że jeszcze do świąt się trochę rozrośnie :)

      Usuń
  5. Śliczna jest,nie robiłam jeszcze decu na bombce. Z tym haftem wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna jest ta bombka, a sówka na niej już przygotowana do zimy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to ci kolekcja powstaje! Bardzo urokliwe te sówki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bombka! I ta sówka taka urocza :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe te Twoje sówki bombkowe :)
    Prezentują się naprawdę urokliwie a na choince będą wyglądać jeszcze bardziej imponująco.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...