Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Choinka 2020 - sierpień

Pełnia lata, mocno przygrzewające słońce zupełnie nie kojarzy się z ozdobami choinkowymi :))

Zazwyczaj przy okazji prezentowania prac w całorocznej zabawie u Kasi - Choinka 2020 przygotowywałam kartkę, tym razem będzie coś innego. Robiąc porządki odkryłam, że mam styropianowe bombki, nie pozostało mi nic innego jak ozdobić jedną z nich. Wyhaftowałam malutką sówkę, taką, która zmieści się na bombeczce. 



Druga strona bombki została ozdobiona metodą decoupage, serwetka kolorystycznie współgra z haftem, a do tego jeszcze złota wstążeczka, dla zamaskowania miejsca łączenia.


Na koniec banerek zabawy u Kasi


16 komentarzy:

  1. Piękna bombka, obydwie strony są fajną dekoracją:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę pomyśleć o kolejnych, bo będzie bardzo samotna ta jedna bombeczka.

      Usuń
  2. Ale super bombka! Sóweczka jest rozkoszna, dekupażowa strona również bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Kolejna sówka ustawia się w kolejce :)

      Usuń
  3. Śliczna bombeczka, ładniutka sówka!
    Ja się też często buntuję- tak sama dla siebie.Wyszywanie większych elementów, czy obrazów trwa często bardzo długo, a kto powiedział,że to wszystko musi być zsynchronizowane z porą roku? Kto mi zabroni wyszywać krajobrazu zimowego latem? To ja sobie narzucam jakieś nierealne standardy i po co?Bo na blogu wygląda super, gdy obrazek letni pokrywa się z upalnym latem?
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Robię to, co akurat jest mi potrzebne lub to, na co mam ochotę :)
      Hafty krzyżykowe są pracochłonne i na efekt końcowy trochę trzeba poczekać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczny hafcik, a bombka pięknie wykonana.
    Ja ciągle nie mogę odważyć się na wykonanie takiej bombki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Spróbuj Splociku, nie taki diabeł straszny ;)

      Usuń
  5. Bardzo urocza wyszła Ci ta bombka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu śliczna bombeczka,a połączenie dwóch technik w jednym daje wspaniały i miły dla oka efekt😀 Miałaś fantastyczny pomysł!
    Pozdrowionka serdeczne ślę 😚🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś naprawdę wspaniały pomysł z tą bombką:)
    Pięknie i oryginalnie ją wykończyłaś a sam hafcik sówkowy jest boski :)
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda takie połączenie haftu i decoupage. Super praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bombka!😍 Praca na kuli styropianowej to wciąż dla mnie tabu ale mam nadzieję, że kiedyś po nią sięgnę. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...