Szukaj na tym blogu

piątek, 31 lipca 2020

Wielkanoc 2020-2021 - lipiec

Lipiec dobiega końca więc czas najwyższy pokazać pracę wykonaną w całorocznej zabawie "Wielkanoc 2020 - 2021" organizowanej przez Gosię. Tradycyjnie już u mnie jest to kartka z haftowanym motywem. Tym razem na tapetę wzięłam zajączka z bukietem tulipanów. Żeby bukiet był bardziej okazały dorobiłam mu jeszcze jeden metodą decu i powycinałam. Tak jak przy poprzednich kartkach wielkanocnych motywem przewodnim jest jajo. 



Na wykonanie kartki nie miałam zbyt wiele czasu. Teraz przetwarzam owoce i ogórki i zamykam te skarby lata w słoiki. Wykorzystałam chwilkę między jednym a drugim :)



Jak dobrze, że taka serwetka wpadła mi w ręce, bo czegoś takiego potrzebowałam na tło.


Na koniec jeszcze banerek zabawy


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedzanie i komentowanie. Życzę Wam udanego, słonecznego weekendu. 

15 komentarzy:

  1. Piękna, bogata karteczkę :), miło mi, że jesteś ze mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też się cieszę, bo mam motywację do systematycznej pracy, a potem będzie jak znalazł :)

      Usuń
  2. Piękna karteczka! Ten zajączek odwrócony tyłem mnie rozbraja;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To Pani Zającowa, to dla niej Zajączek niesie kwiaty ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Aniu, jaka piękna! Wszystko mi tu pasuje, wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem nawet, z jakiego powodu Ci wszystko pasuje :))

      Usuń
  4. Cudowna, pozytywna kartka:)
    Ten zajączek prezentuje się na niej cudownie Aniu :)
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię przekazywać pozytywną energię :)
      Dziękuję!

      Usuń
  5. Śliczna karteczka! Zawiera tyle różnorodnych elementów i śliczna kolorystycznie!
    U o tak, latem trzeba wszystko przetwarzać, bo zimową porą te wszystkie skarby w słoikach na wagę złota. Ja trochę owoców zamrażam, z czerwonej porzeczki powstała galaretka, myślę też o sałatkach.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi!
      Trzeba wszystko wykorzystać skoro natura obdarza nas takimi skarbami, a te zrobione w domu nie mają porównania do tych kupionych.
      Dziś nie zdążyłam zamknąć w słoiki, bo wszyscy chcieli naleśniki z takim dżemikiem :)

      Usuń
  6. Aniu, świetna kartka. Dodatkowy bukiet sprawdził się idealnie. Wycięte kwiatki dodają fajnego realistycznego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka. Wszystko razem tworzy bardzo spójną całość. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna pozytywna karteczka Aniu,a słodki zajączek pięknie prezentuje się w tulipanach😊
    Pozdrawiam cieplutko 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, taka wesoła:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...