Szukaj na tym blogu

niedziela, 12 lipca 2020

Naparstek z Fatimy i haft MB

Nowe naparstki czekają chyba od roku w długiej kolejce na prezentację. Jako pierwszy będzie naparstek od Ani P., przywieziony z Fatimy.



Wybrałam ten, ze względu na mój obecny haft, który wyciągnęłam z czeluści pojemnika po dłuuuugim czasie. Na obecną chwilę mam już tyle.


Lilie w pełnym rozkwicie, liście czekają na zieleń :)


Taki stan był zanim odłożyłam do pudła. Na szczęście muliny do tego haftu mam wszystkie, przygotowane i ułożone w jednym pojemniku więc praca może postępować spokojnie dalej.


Od dłuższego czasu chodziło za mną takie ciacho z bezą i owocami. Dziś je zrobiłam, jest to Pavlova, deser australijski i nowozelandzki; rodzaj torcika bezowego udekorowanego bitą śmietaną i świeżymi owocami, najczęściej truskawkami, malinami, kawałkami brzoskwini bądź owocami kiwi.


U mnie dominują czerwone porzeczki i malinki z własnego ogródka, bita śmietanka w połączeniu z mascarpone i bezowa baza dają nieziemskie odczucia smakowe. Częstujcie się :)
Dziękuję za tyle przychylnych komentarzy pod ostatnim haftem,  został wręczony i wzbudził zachwyt więc wkrótce będzie prezentacja. Miłej niedzieli!

9 komentarzy:

  1. Przepiękny haft, nie widziałam u nikogo by ktoś wyszywal ten wzór, piękne będzie a naparstka Ci zazdroszczę, bardzo piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wzór ukazał się w 2014 r. więc nic dziwnego :)
      Z naparstka bardzo się cieszę!

      Usuń
    2. Mogę wiedzieć w jakim czasopiśmie?

      Usuń
  2. Naparstek bardzo ładny a haft niezwykły!
    Pavlova wygląda smakowicie - nigdy sama się o ten deser nie pokusiłem, ale do jedzenia go jestem pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Daj tylko znać, gdy będziesz w stolicy na pewno go przygotuję i zapraszam do degustacji :))

      Usuń
  3. Śliczny jest ten naparstek z Fatimy z czarno- białym zdjęciem pastuszków.
    Ten haft jest przepiękny i wymaga mnóstwa pracy. Ja też mam sporo takich prac , do których wracam po przerwach.
    Chętnie się poczęstuje ciastem- uwielbiam bezę z owocami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny naparstek i oryginalny haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny naparstek i haft! Prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie haft rośnie. Kocham torcik Pavlova mogłabym jeść bez końca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...