Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 lipca 2020

Kartki na BN 2020 i Choinka 2020 - lipiec

Na miesiące wakacyjne mamy dowolność w wyborze formy, robimy formę jakiej nie robiliśmy, a chcielibyśmy zrobić, a Ula nie domyśliła się że to ta wymarzona :)
Nie wiem, czy jest to moja wymarzona forma, raczej nie, ale spodobała mi się ze względu na prostotę wykonania i jak mnie pamięć nie myli już taką robiłam kiedyś.
Tak wygląda moja kartka bożonarodzeniowa:



Ten wzorek jest bardzo wdzięczny do haftowania, tak powstawała choinka. Lubię ten moment, gdy backstitche nadają wyraz i ostatnie szlify hafcikowi.


W rozłożonej wersji kartka może być ustawiona na stojąco. Wstążeczka jest tu niezbędna aby ładnie, płasko zmieściła się do koperty, tym bardziej że do jej zrobienia użyłam papier o dużej gramaturze.




Z efektu jestem zadowolona. Dziękuję Wam za tyle ciepłych słów pod poprzednią kartką, to bardzo mobilizuje.
Jeszcze banerki zabaw - u Uli


oraz u Kasi - Choinka 2020


18 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka! Hafcik rzeczywiście bardzo sympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka. Też bardzo lubię moment, gdy kontury nadają pracy końcowy szlif ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bez nich haft wygląda jak barwna plama, niby małe kreseczki a wydobywają całe piękno wzoru.

      Usuń
  3. Miło mi, dziękuję Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka, mistrzowskie wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszła! Hafcik śliczny i forma bardzo wdzięczna. Ogólna kolorystyka również bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No, baza rzeczywiście pod Twój gust :)

      Usuń
  6. Aniu mówisz "prostota wykonania" mnie zajęło by to z tydzień , żeby taką karteczkę wykonać 😊
    Hafcik bardzo wdzięczny, a karteczka cudna!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, kartkę robi się szybko :) Hafcik wymaga znacznie więcej czasu, ale samo połączenie wszystkiego w całość to już szybciutko.

      Usuń
  7. Kartka jest wspaniała, hafcik zaś idealny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszy mnie to ogromnie, że się podoba.

      Usuń
  8. Wyszła przepięknie!!! Papiery z haftem idealnie dopasowane😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała pomysłowa kartka.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem jej złożoności i jeszcze ten śliczny hafcik, który dopełnia całości :)
    Bardzo mi się podoba.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka i ciekawa forma! Haftowana choineczka cudna, aż by się chciało zabrać którąś z paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To okiennica jest :) robiłyśmy okiennicę w tamtym roku :) tylko z przodu kwadratu nie było :) Śliczna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...