Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 czerwca 2019

Kartka sztalugowa

Majowa kartka w zabawie u Uli jest kartką sztalugową. Do tej pory nie miałam okazji takiej robić. Na początku obawiałam się, że coś pozaginam nie tak, lub skleję nieodpowiednio, ale bardzo szybko moje obawy się rozwiały. Taka forma na pewno zagości u mnie jeszcze nie raz.



Do bałwanków 3D dopasowałam odpowiedni papier ozdobny, w tle jest papier brokatowy ale na zdjęciach tego nie widać.



Digi stempel pochodzi od jolagg



Dla formalności jeszcze banerek zabawy u Uli

https://kulskowo.blogspot.com/2019/05/801-kartki-bn-2019-majwytyczna.html

11 komentarzy:

  1. Też polubiłam tę formę. Śliczna karteczka, te bałwanki są rozkoszne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:) I jak widać poradziłaś sobie bez problemu:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyszła :) zimowa, nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka wyszła :) Pięknie dobrałaś elementy :) Bałwanki są cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Te bałwanki w czułym uścisku są pełne miłości i przywodzą na myśl same ciepłe, serdeczne odczucia.Rewelacyjny jest ten wianuszek ze śnieżynkami. Delikatny,a daje poczucie solidnej ramy. Wszystkie elementy świetnie zgrane. Kolorystyka piękna.
    Pozdrawiam serdecznie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Urocze bałwankowe motywy. Świetnie Ci wyszła, Aniu!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kartka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...